Виявляє інтерес до навчання
Ставить запитання про нове, незрозуміле
Виявляє самостійність у роботі
Усно переказує текст із опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення)
Створює коротке (20 слів) зв’язне висловлювання за ілюстрацією (серією малюнків), використовує в
ньому найпростіші виражальні засоби мови
Правильно читає (напам`ять або із запису) українську абетку. Розташовує 5-6 слів за
абеткою з орієнтацією на першу букву
Розрізнює слова, що
називають предмети, ознаки, дії .Добирає самостійно 4-6
слів, які відповідають на різні питання
Упізнає в реченні, тексті службові слова, пише їх окремо від інших слів. Пов`язує між собою слова за допомогою службових слів
Чітко вимовляє скоромовки та чистомовки. Правильно наголошує слова під час читання
Прогнозує орієнтований зміст тексту, окремих його частин за заголовком , ілюстраціями. Знаходить в тексті відповіді на поставлені запитання
Відповідає на питання про кого, про що йдеться у творі. Називає героя. Героїв твору. Розрізняє позитивні і негативні вчинки персонажів. Знаходить у тексті опис зовнішності персонажа, факти про його вчинки,події, які з ним відбуваються
Розрізняє дитячі народні ігри, лічилки, мирилки, співаночки, , скоромовки, загадки, казки, оповідання, вірші. Називає відмінності між казкою й оповіданням, оповіданням і віршем
Володіє навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 1000 (використовуючи метод округлення). Перевіряє додавання відніманням, а віднімання – додаванням
Розуміє множення як дію додавання однакових доданків. Розуміє дію ділення, як дію обернену до множення. Знає назви компонентів та результатів дій множення і ділення. Застосовує взаємозв’язок між діями.
Знає властивості дій множення і ділення на 1, 10, множення на 0, 0 на число, ділення 0 на число і ділення числа на рівне йому число. Розуміє, що ділення на нуль не можливе
Показує кути многутника. Розрізняє прямі та непрямі кути. Будує прямий кут на аркуші в клітинку за допомогою лінійки.
Розуміє призначення дужок у числових виразах. Записує числові вирази з дужками. Застосовує правило порядку виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками
Знає, якими одиницями вимірюється довжина, маса, час, вартість товару. Використовує знання при розв’язуванні практично зорієнтованих задач
Знає порядок роботи над складеною задачею. Розв’язує складені задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Розв’язує задачі різними
способами, якщо це можливо. Виконує аналіз задачі. Записує відповідь на
запитання задачі
Має уявлення про явища природи та спостерігає за ними, про охорону рослин і тварин рідного краю
Має уявлення про весняні явища у живій та неживій природі. Наводить приклади взаємозв’язків у природі.
Розпізнає ранньоквітучі трав`янисті рослини та їхні органи. Наводить приклади рослин і
тварин з Червоної книги України
Планує дії та виготовляє власний виріб. Пропонує
і втілює власні творчі ідеї
Має уявлення про
інформацію. Називає правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики Уміє знаходити значки на Робочому столі та розпочинає роботу в програмах
Має уявлення про комп’ютерну графіку та способи її подання. Має уявлення про команду та
виконавців, послідовність дій
Висловлює своє ставлення до мистецьких творів. Відтворює прості ритми. Охоче
бере участь у спільних співах
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома