Оцінка батьками вмінь і навичок дитини під час дистанційного навчання

Додано: 4 травня 2020
Предмет: , 2 клас
Тест виконано: 43 рази
26 запитань
Запитання 1

Виявляє інтерес до навчання

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою вчителя

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 2

Ставить запитання про нове, незрозуміле

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 3

Виявляє самостійність у роботі

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 4

Усно переказує текст із опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення)

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 5

Створює коротке (20 слів) зв’язне висловлювання за ілюстрацією (серією малюнків), використовує в

ньому найпростіші виражальні засоби мови

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 6

Правильно читає (напам`ять або із запису) українську абетку. Розташовує 5-6 слів за

абеткою з орієнтацією на першу букву

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 7

Розрізнює слова, що

називають предмети, ознаки, дії .Добирає самостійно 4-6

слів, які відповідають на різні питання

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 8

Упізнає в реченні, тексті службові слова, пише їх окремо від інших слів. Пов`язує між собою слова за допомогою службових слів

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 9

Чітко вимовляє скоромовки та чистомовки. Правильно наголошує слова під час читання

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 10

Прогнозує орієнтований зміст тексту, окремих його частин за заголовком , ілюстраціями. Знаходить в тексті відповіді на поставлені запитання

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 11

Відповідає на питання про кого, про що йдеться у творі. Називає героя. Героїв твору. Розрізняє позитивні і негативні вчинки персонажів. Знаходить у тексті опис зовнішності персонажа, факти про його вчинки,події, які з ним відбуваються

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 12

Розрізняє дитячі народні ігри, лічилки, мирилки, співаночки, , скоромовки, загадки, казки, оповідання, вірші. Називає відмінності між казкою й оповіданням, оповіданням і віршем

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 13

Володіє навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 1000 (використовуючи метод округлення). Перевіряє додавання відніманням, а віднімання – додаванням

варіанти відповідей

має значні успіхи


демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 14

Розуміє множення як дію додавання однакових доданків. Розуміє дію ділення, як дію обернену до множення. Знає назви компонентів та результатів дій множення і ділення. Застосовує взаємозв’язок між діями.

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 15

Знає властивості дій множення і ділення на 1, 10, множення на 0, 0 на число, ділення 0 на число і ділення числа на рівне йому число. Розуміє, що ділення на нуль не можливе

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 16

Показує кути многутника. Розрізняє прямі та непрямі кути. Будує прямий кут на аркуші в клітинку за допомогою лінійки.

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 17

Розуміє призначення дужок у числових виразах. Записує числові вирази з дужками. Застосовує правило порядку виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 18

Знає, якими одиницями вимірюється довжина, маса, час, вартість товару. Використовує знання при розв’язуванні практично зорієнтованих задач

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 19

Знає порядок роботи над складеною задачею. Розв’язує складені задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Розв’язує задачі різними

способами, якщо це можливо. Виконує аналіз задачі. Записує відповідь на

запитання задачі

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 20

Має уявлення про явища природи та спостерігає за ними, про охорону рослин і тварин рідного краю

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 21

Має уявлення про весняні явища у живій та неживій природі. Наводить приклади взаємозв’язків у природі.

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 22

Розпізнає ранньоквітучі трав`янисті рослини та їхні органи. Наводить приклади рослин і

тварин з Червоної книги України

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 23

Планує дії та виготовляє власний виріб. Пропонує

і втілює власні творчі ідеї

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 24

Має уявлення про

інформацію. Називає правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики Уміє знаходити значки на Робочому столі та розпочинає роботу в програмах

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 25

Має уявлення про комп’ютерну графіку та способи її подання. Має уявлення про команду та

виконавців, послідовність дій

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Запитання 26

Висловлює своє ставлення до мистецьких творів. Відтворює прості ритми. Охоче

бере участь у спільних співах

варіанти відповідей

має значні успіхи

демонструє помітний прогрес

досягає результату з допомогою батьків

потребує значної уваги і допомоги

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест