Виберіть твердження, яке НЕ зараховують до заходів профілактики малярії
Агар-агар у наукових лабораторіях використовують так: гарячий розчин цього крохмалю розливають у чашки Петрі і закривають кришками. Коли розчин застигне і перетвориться на густе желе, кришку відкривають і обережно вносять зразки мікроорганізмів. Закривають чашку кришкою і ставлять у пристрій, що підтримує сталу температуру. Отже, агар-агар використовують у такому методі досліджень, як
Учень та учениця досліджували здатність інфузорії-туфельки реагувати на хімічні подразники. Оберіть експеримент, який допоможе це перевірити
Укажіть основний метод, яким користуються під час роботи над науково-дослідницьким проєктом на тему "Дослідження впливу рН середовища на чисельність інфузорій у культурі"
Розгляньте графік захворюваності на малярію в Африці та у світі за 2000-2015 роки. Проаналізуйте твердження, обравши правильні
Розгляньте малюнок хламідомонади. Яку структуру позначено помилково
Розгляньте малюнок амеби. Установіть відповідність структур амеби, позначених цифрами, їхнім функціям, позначених літерами:
А забезпечує рух
Б зберігає спадкову інформацію
В виводить надлишок води з клітини
Г створює внутрішнє середовище клітини
Виберіть представників водоростей, які вживають в їжу для профілактики йододифіциту
Учень та учениця розглядали цикл розвитку гіардії. Учениця сказала, що гіардія передається через немиті фрукти та овочі, немиті руки та не кип'ячену воду. Учень стверджував, що гіардія поширюється в разі недотримання правил гігієни та повітряно-крапельним шляхом. Хто з них правий?
Виберіть об'єкт, який НЕ належить до одноклітинних евкаріотичних організмів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома