Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності

Додано: 1 грудня 2022
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 408 разів
17 запитань
Запитання 1

Оберіть характеристики притаманні Амебі протей

варіанти відповідей

Не постійна форма тіла

Рух - за допомогою джгутиків

Спосіб захоплення їжі – фагоцитоз

Позитивний фототаксис

Має світлочутливе вічко

Перенесення несприятливих умов у вигляді цисти.

 Очищає воду від надмірного бактеріального забруднення, поглинаючи бактерії. 

Рух - за допомогою псевдоніжок

Запитання 2

Оберіть характеристики притаманні Інфузорії туфельки

варіанти відповідей

Не постійна форма тіла

Рух - за допомогою джгутиків

Спосіб захоплення їжі – фагоцитоз

Видалення через порошицю

Має світлочутливе вічко

Перенесення несприятливих умов у вигляді цисти.

Має два ядра: велике і мале

Рух - за допомогою війок

Запитання 3

Оберіть характеристики притаманні Евглені зеленій

варіанти відповідей

Не постійна форма тіла

Рух - за допомогою джгутику

Міксотрофний спосіб живлення

Видалення через порошицю

Має світлочутливе вічко

Перенесення несприятливих умов у вигляді цисти.

Має два ядра: велике і мале

Рух - за допомогою війок

Запитання 4

Збудник «сонної хвороби», паразитує у рідинах (кров, лімфа, спинномозкова рідина)

варіанти відповідей

трипанасома

лямблія

лейшманія

дизентерійна амеба

Запитання 5

Малярійний плазмодій спричинює малярію, переносниками є 

варіанти відповідей

мухи «цеце»

москіти

малярійні комарі

людина

Запитання 6

Викликає ураження кишечника людини:

варіанти відповідей

дизентерійна амеба

малярійний плазмодій

трипанасома

лейшманії

Запитання 7

Визначте вірні твердження, щодо позначень на малюнку Хламідомонади

варіанти відповідей

1- піреноїд, запас поживних речовин

2 - хроматофор, фотосинтезуюча функція

3 - ядро, збереження спадкової інформації

3 - хроматофор, фотосинтезуюча функція

2 - вічко, світловідчуття

4 - війки, рух

1 - скоротлива вакуоля, осморегуляція

4 - джгутики, рух

Запитання 8

Визначте характерні риси Хлорели

варіанти відповідей

нерухома, джгутики відсутні

є вічко

живлення автотрофне

розмноження тільки нестатеве

Запитання 9

Які характеристики відносяться до Дріжджів

варіанти відповідей

Автотрофи

Не здатні до руху

Дихання через поверхню

Вегетативне розмноження - брунькування.

Відносяться до бактерій

Запитання 10

Оберіть, які одноклітинні використовують у хлібопечінні та квасоварінні

варіанти відповідей

амеби

дріжджі

інфузорії

хлорели

Запитання 11

Які характеристики можна віднести до Бактерій

варіанти відповідей

Прокаріоти

Капсула захищає клітини від висихання, механічних ушкоджень, проникнення вірусів

Муреїнова клітинна стінка

Не мають органел руху

Нуклеоїд – ділянка цитоплазми з кільцевою молекулою ДНК,

де зберігається генетична інформація

Приносять лише шкоду

Запитання 12

Невеликі порожнисті вирости клітини бактерій, які забезпечують

її прикріплення до різних організмів та субстрату...


варіанти відповідей

пілі

джгутики

мезосоми

рибосоми

Запитання 13

На малюнку зображені форми бактерій. Оберіть правильний варіант

варіанти відповідей

1-спірохети , 2-бацили , 3 - вібріони , 4- коккі , 5- спіріли

1-спіріли , 2- спірохети , 3 -бацили , 4- вібріони, 5- коккі

1- вібріони, 2-спіріли , 3 - коккі, 4- бацили, 5-спірохети

1-бацили, 2 - коккі, 3- спіріли, 4- спірохети, 5 - вібріони

Запитання 14

Бактеріями викликається найнебезпечніше харчове отруєння, що приводить до смерті . Що це за хвороба?

варіанти відповідей

туберкульоз

ботулізм

пневмонія

скарлатина

Запитання 15

Який організм?

Слань цієї водорості пластинчаста, може бути цільна, розсічена або розгалужена. Довжина талома становить, в середньому, 0,3-1,5 метра. У його структурі розрізняють два ряди тісно зімкнутих клітин. 

варіанти відповідей
Запитання 16

Який організм - колоніальний? 

варіанти відповідей
Запитання 17

Який організм :

•тип одних з найбільш примітивних багатоклітинних тварин

•Більшість з них не мають характерної симетрії тіла

•тіло не диференційоване на тканини

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест