Допущено пунктуаційну помилку в реченні...
"Ярма, здавалося, народ повік не скине."(М.Рильський.)
Виділене вставне слово виражає:
Знайдіть речення зі вставним словом (розділові знаки пропущено).
Не є вставним виділене слово в реченні (розділові знаки пропущено)
Непоширеним звертанням ускладнено речення
Комами з обох боків треба виділити звертання в реченні ( розділові знаки пропущено)
Речення буде ускладненим, коли в ньому наявні такі компоненти, ОКРІМ
Знайди хибне твердження
У якому реченні пропущено двокрапку при узагальнювальному слові?
Узагальнювальне слово стоїть після однорідних членів у реченні (розділові знаки пропущено)
Однорідні підмети є в кожному реченні, ОКРІМ ( 2 правильні відповіді)
Укажіть загальну кількість непоширених звертань у реченнях
Хто це, сестриці, так співає у пшениці? Зозулько рябенька! Закуй мені по звичаю! Доки в світі жити маю? Лети, сизий голубоньку! Де ти, білочко, живеш? Що ти, білочко, гризеш?
Коми в реченні треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Ми любимо усе (1) і мову(2) і пісні(3) й широкий плин Дніпра…
Правильно розставлено розділові знаки в реченні
5. Укажіть рядок, в якому правильно записана схема до даного речення.
Імена людей, назви речей - усе розчинилось і потонуло в пітьмі
У якому реченні треба ставити тире перед узагальнювальним словом ( деякі розділові знаки пропущено)
Яке узагальнювальне слово треба використати у реченні із такими однорідними членами:
"Поля та гори, трава й кущі, білі троянди, левкої і пишні жоржини, клени, липи, дуби - __???__ наповненені/наповнене/наповнена пахощами літньої пори".
У якому реченні нема пунктуаційної помилки?
У якому реченні нема узагальнювального слова?
Укажіть, яким членом речення є виділене словосполучення: Але серед цієї суєти не загублю тебе я, РІДНА МОВО!
Якщо вписати на місці крапок слово ВОГНІ, то ускладненим звертанням стане речення.
НЕ Є вставним видалене слово в реченні (розділові знаки пропущено)
Якщо вписати на місці крапок слово може, то ускладненим стане речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома