Одновимірні масиви. Списки. Функції списків

Додано: 12 квітня
Предмет: Інформатика, 9 клас
25 запитань
Запитання 1

Список (list) - це ...

варіанти відповідей

це впорядкована колекція об’єктів будь-якого типу у квадратних дужках, які відокремлюються один від одного комою

це не впорядкована колекція об’єктів будь-якого типу у круглих дужках, які відокремлюються один від одного комою

це впорядкована колекція об’єктів будь-якого типу у круглих дужках, які відокремлюються один від одного комою

це не впорядкована колекція об’єктів будь-якого типу у квадратних дужках, які відокремлюються один від одного комою

Запитання 2

Додати елемент до списку можна за допомогою методів:

варіанти відповідей

sort()

index(x)

append()

insert(i, x)

Запитання 3

Як створити порожній список?

варіанти відповідей

a = []

a=0

a=iinput('spisok')

a=""

a={}

a = list()

Запитання 4

Списки вкладаються в такі дужки:

варіанти відповідей

" "

{ }

[ ]

( )

Запитання 5

Нумерація елементів списку починається з:

варіанти відповідей

0

10

1

-1

Запитання 6

Як визначити кількість елементів списку а?

варіанти відповідей

a.len()

a.count()

find()

len(a) 

a.apend()

Запитання 7

Додати елемент до масиву (списку) у кінець можна за допомогою методу...

варіанти відповідей

insert

expend

append()

index

Запитання 8

Дано а = [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10].

Чому дорівнює значення виразу:

а[1] + а[3]

варіанти відповідей

4

5

11

Запитання 9

Що буде виведено в результаті виконання програмного коду:

a=["волейбол", "футбол", "баскетбол", "гандбол", "біатлон", "бокс", "теніс"]

b=a[3:5]

print(b)

варіанти відповідей

["волейбол", "футбол", "баскетбол", "гандбол", "біатлон", "бокс", "теніс"]

["гандбол", "біатлон", "бокс"]

["гандбол", "біатлон"]

[ "баскетбол", "гандбол", "біатлон"]

Запитання 10

Що буде виведено у результаті виконання програмного коду?

a=[-2, -1, 1, 0]

b=[1, 2, 3]

c=a+b

print(c)

варіанти відповідей

[-2, -1, 1, 0, 1, 2, 3]

[- 1, 2, 3, 2, -1, 1, 0]

(-2, -1, 1, 0, 1, 2, 3)

Запитання 11

Яке число буде виведено в результаті виконання програми?

a=[-5,-4,-3,-2,-1,0,1,2,3,4,5]

print(len(a))

варіанти відповідей

5

-5

11

10

Запитання 12

Дано а = [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10].

Вивести елемент списку з індексом 3.

варіанти відповідей

6

4

5

11

Запитання 13

Для видалення елемента зі списку використовують оператор:

варіанти відповідей

len()

del 

insert

append()

Запитання 14

Щоб додати в список елемент на вказану позицію, використовують метод :

варіанти відповідей

len()

del

insert

append()

Запитання 15

Як вивести перші 3 елементи списку?

варіанти відповідей

len(lst)

lst[3:]

lst[0:3]

lst[3]

Запитання 16

Як змінити значення уже існуючого елемента в списку?

варіанти відповідей

a[1] = 5 

a1 = 5

a[1]= = 5

a[1 = 5]

Запитання 17

Для визначення індексу елемента в списку використовують метод ...

варіанти відповідей

len()

index () 

insert

append()

Запитання 18

Дано список

a=[-5, 0, 5, 7, 6, 102, -25]

Визначте код, у результаті виконання якого змінна х отримала значення -25.

варіанти відповідей

x=max(a)

x=min(a) 

x=sum(a)

Запитання 19

Виберіть код, який із слова

a="інформатика"

формує слово "аніматор"

варіанти відповідей

print(a[10]+a[1]+a[0]+a[5]+a[6]+a[7]+a[3]+a[4])

print(a[10]+a[1]+a[0]+a[5]+a[6]+a[2]+a[5]+a[3])

print(a[10]+a[1]+a[0]+a[4]+a[7]+a[6]+a[3]+a[4])

print(a[11]+a[2]+a[1]+a[6]+a[7]+a[8]+a[4]+a[5]) 

Запитання 20

Встанови порядок дій (команд) для створення порожнього вікна:

1. from tkinter import*

2. root.geometry('250x150')

3. root.mainloop()

4. root.title('Графічна програма')

5. root = Tk()

варіанти відповідей

1,5,4,2,3

1,4,3,2,5

1,3,4,2,5

1,2,4,5,3

Запитання 21

Для створення кнопки в середовищі програмування Python використовується об’єкт класу …

варіанти відповідей

Label

Entry

Button

Bind

Запитання 22

Що вийде після написання та запуску коду?


from tkinter import*

def button_clicked():

print("Клік!")

root = Tk()

button1 = Button(root, bg = 'red', text = 'Натисни мене!',command =button_clicked)

button1.pack()

root.mainloop()

варіанти відповідей

Створення годинника

Створення кнопки із заголовком Натисни мене! яка виводить повідомлення Клік!

Створення червоної кнопки із заголовком Клік! яка виводить повідомлення Натисни мене!

Запитання 23

Для чого потрібен обробник подій?  

  

  

варіанти відповідей

для опрацювання програми

для додавання чисел

для опрацьовувати події

для створення події клацання один раз лівою клавішею миші

Запитання 24

Який буде результат операції  c = s[2]*3 на прикладі рядка 'Сонечко'

варіанти відповідей

c = 1

c = 'ннн' 

c = 'Сонце'

c = 2

Запитання 25

Для чого застосовують метод reverse() :

варіанти відповідей

для впорядкування масиву в порядку зростання

для видалення елементу масиву

для додавання елементів масиву

для впорядкування масиву в порядку спадання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест