ОФ 3.2.4

Додано: 11 травня 2022
Предмет:
Тест виконано: 8 разів
11 запитань
Запитання 1

Розрахунок з відвідувачами проводять:

варіанти відповідей

по закінченні обслуговування; 

після подачі других страв;

після подачі перших страв;

по вимозі відвідувача.

Запитання 2

Розрахунок може бути без виписки рахунків:

варіанти відповідей

по комплексному меню; 

по меню з вільним вибором страв;

за барною стійкою; 

в номері готелю;

Запитання 3

Рахунок виписують:

варіанти відповідей

у трьох екземплярах;

в одному екземплярі.

у двох екземплярах;

Запитання 4

Розрахунок безготівковий може бути:

варіанти відповідей

при обслуговуванні групи туристів;

у вагоні-ресторані;

при обслуговуванні учасників з’їздів, нарад;

в ресторані, при вільному виборі страв.

Запитання 5

Рахунок подають:

варіанти відповідей

чоловікові; 

жінці; 

замовнику;

тому, хто сидить з краю столу; 

тому, хто попросить.

Запитання 6

Рахунок при подачі можна: 

варіанти відповідей

зігнути вдвоє; 

скласти в декілька разів;

зігнути повздовж;

відігнути кутик рахунку.

Запитання 7

Рахунок подають так:

варіанти відповідей

на мілкій столовій тарілці в серветці;

на закусочній тарілці в серветці;

на пиріжковій тарілці в серветці;

в папочці; 

на маленькому підносі.

Запитання 8

За барною стійкою розрахунок проводять:

варіанти відповідей

з відвідувачем; 

з сомельє;

з офіціантом; 

з адміністратором.

Запитання 9

При проведенні розрахунку подають:

варіанти відповідей

копію рахунку; 

другий екземпляр рахунку;

перший екземпляр рахунку; 

третій екземпляр рахунку.

Запитання 10

В кінці дня офіціант:

варіанти відповідей

складає реєстр на основі копій рахунків;

складає рахунки в порядку зростання сум;

робить звіт на основі чеків; 

здає гроші бармену без звіту.

Запитання 11

При проведенні розрахунку через ККС, офіціант видруковує рахунок:

варіанти відповідей

після обслуговування відвідувача;

коли попросить відвідувач;

зразу після оформлення замовлення;

після подачі холодних закусок

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест