Країни, позначені на карті, входять до складу міжнародної організації…
Канада та США відносяться до субрегіону…
Який субрегіон позначений жовтим кольором на карті?
Яка з наведених держав входить до складу Британської Співдружності…
Позначені кольором країни, що розвиваються, відносяться до підтипу..
Укажіть тип країн, до якого належить Австралія та Нова Зеландія:
Сучасне населення Австралії переважно сформувалось за рахунок:
Це західна й найбільша за площею суходолу частина Океанії. 85,6% її займає Папуа-Нова Гвінея. Усього в субрегіоні є 4 суверенні держави, а також залежні території Франції – Нова Каледонія:
Найбільший острів Океанії:
Країни, що розміщені в Полінезії
Океанія-це...
Вкажіть, якій країні належить першість за потужністю і кількістю ГЕС?
Вкажіть, якої сільськогосподарської продукції Латинської Америки майже половина йде на експорт?
Назвіть країну - найбільшого експортера нафти в Пiвденнiй Америці:
«Банановими республіками» називають країни:
Вкажіть, яка головна зернова культура у Латинській Америці?
Країна – федеративна держава у Латинській Америці, належить до групи нових індустріальних країн, значна територія якої розташована у пампі, є великим експортером зернових культур, вовни та м’яса, це:
Назвіть країну-члена ОПЕК:
Визначте правильне поєднання «сільськогосподарська культура – найсприятливіший клімат для її вирощування – країна Америки, яка спеціалізується на вирощуванні цієї культури»:
Бразилія, Ямайка, Сурінам, Венесуела, Гайана є великими експортерами:
Головна сільськогосподарська культура країни, наведеної на картосхемі:
Вкажіть, яка країна має найбільші поклади міді?
Визначте правильне поєднання «сільськогосподарська культура – найсприятливіший клімат для її вирощування – країна Америки, яка спеціалізується на вирощуванні цієї культури»:
Вкажіть, яка країна Південної Америки є світовим експортером зерна?
Вкажіть, яка головна зернова культура у Латинській Америці?
Укажіть набір товарів, які ввозять в Україну з нових індустріальних країн Америки.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома