Окупація України військами Німеччини та її союзників

Додано: 7 травня 2020
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 598 разів
14 запитань
Запитання 1

Якою цифрою на картосхемі позначено рейхскомісаріат «Україна» - адміністративно-територіальну одиницю німецького окупаційного цивільного управління в роки Другої світової війни?

варіанти відповідей

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Запитання 2

. Укажіть характерні риси нацистського окупаційного режиму в Україні в роки Великої Вітчизняної війни (1941–1945 рр.).

варіанти відповідей

1ліквідація колгоспно-радгоспної системи, зрівняльний розподіл землі між селянами за трудовими нормами

2проведення примусових мобілізацій до Української національної армії

3жорстка експлуатація населення та економічне пограбування (вивіз сировини, продовольства, матеріальних цінностей)

4відновлення та легалізація діяльності українських політичних партій

5тотальний терор, масове знищення місцевого цивільного населення та військовополонених

6денаціоналізація великої промисловості, створення спільних українсько-німецьких підприємств

7примусове вивезення на господарські роботи до Німеччини місцевого працездатного населення

Запитання 3

Про яку адміністративну одиницю, створену окупантами на українських землях у роки Другої світової війни, ідеться в уривку з історичного джерела: «Після того, як (німецько-румунські загарбники) встановили свою владу до річки Буг, запанувала румунська нагайка … від Дністра до Бугу…»?

варіанти відповідей

А Бессарабію

Б Північну Буковину

В Марморощину

Г Трансністрію

Запитання 4

Похідні групи формували:

       

варіанти відповідей

загони УПА

ОУН

радянські партизани

загони УПА і ОУН

Запитання 5

На основі документа вкажіть як називалась тактика німецько-фашистських загарбників: « вищому керівництву військ СС та поліції в Україні… необхідно домогтися, щоб при відході з районів України не залишилося жодної людини, ні одного будинку, ні однієї шахти, ні одного центнера зерна, ні однієї рейки, щоб не залишилося ні однієї не отруєної криниці. Противник має мати дійсно тотально спалену і зруйновану країну.»

        

варіанти відповідей

рейкова війна

спалена земля

дивна війна

окопна війна

Запитання 6

Яке прізвище у цьому переліку є зайвим?

варіанти відповідей

С. Ковпак

Я. Стецько

А. Мельник

С. Бандера

Запитання 7

Бліцкриг - теорія досягнення швидкої перемоги у війні, побудована на тому, що противник буде захоплений зненацька і не встигне активізувати свої сили

варіанти відповідей

Тайфунна війна

Блискавична війна

Буремна війна

Штормова війна

Запитання 8

Групи осіб(загальна кількість 5 тис. осіб),які мали рухатися слідом за німецькою армією й здійснювати пропаганду та агітацію, а також формувати місцеві органи влади, громадські організації, щоб поставити Німеччину перед фактом відновлення Української держави. Ці групи були створені

варіанти відповідей

ОУН(М)

ОУН(Б)

УНР

СРСР

Запитання 9

Коли ОУН(Б) у Львові провели Національні збори й оголосили Акт відновлення Української держави?

варіанти відповідей

30 липня 1941 року

30 червня 1942 року

30 червня 1940 року

30 червня 1941 року

Запитання 10

Хто був автором меморандуму із приводу геноциду єврейського народу, а також про права українців на власну державу?

варіанти відповідей

Ярослав Стецько

Володимир Кубійович

Олена Теліга

Андрей Шептицький

Запитання 11

"Новий порядок " , запроваджений нацистами, передбачав:

варіанти відповідей

масове знищення людей

систему покарання

створення системи заохочення

систему експлуатації людських і матеріальних ресурсів

заселення німецьких територій

Запитання 12

Третій рейх

варіанти відповідей

назва Німеччини за часів правління НСДАП

аміністративно-територіальна зона

колонія Німеччини

нова область Німеччини

Запитання 13

Центром рейхскомісаріату "Україна" був

варіанти відповідей

Київ

Одеса

Рівне

Житомир

Запитання 14

Робітники, вивезені зі східних окупованих територій на роботи в Німеччину

варіанти відповідей

колаборанти

ворожі елементи

остарбайтери

євреї

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест