Пропонуються тестові завдання, за допомогою яких можна перевірити, як учні знають зміст повісті.
Згадайте, скільки років було Івану Силі, коли читач уперше зустрівся з ним
(О. Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили").
Укажіть, кого мав перемогти Іван Сила в цирку, щоб отримати кругленьку суму (О. Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили").
Укажіть, якого принципу гостинності дотримувався доктор Брякус (О. Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили").
Згадайте, скільки днів на тиждень тренувався Іван Сила (О. Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили").
Згадайте, якою була реакція молодшого товариша Івана Сили після першої перемоги чемпіона (О.Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили").
Укажіть, у чому звинувачували Івана Силу (О. Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили").
Укажіть, для чого мати дала синові рушник (А. Малишко "Пісня про рушник").
Визначте, що символізує стежина у поезії А. Малишка "Чому, сказати, й сам не знаю…".
Продовжіть речення: "У поезії А. Малишка "Вчителька" згадуються птахи…".
Віднайдіть останій рядок строфи поезії А. Малишка "Пісня про рушник":
Хай на ньому цвіте росяниста доріжка,
І зелені луги, й солов'їні гаї,
І твоя незрадлива материнська ласкава усмішка…
Віднайдіть останній рядок строфи поезії А. Малишко "Чому, сказати, й сам не знаю…":
На вечоровім виднокрузі,
Де обрій землю обніма,
Нема кінця їй в темнім лузі...
Укажіть, що НЕ є мотивом "Пісні про рушник" А. Малишка.
Визначте віршовий розмір в уривку:
Дощами мита-перемита,
Дощами знесена у даль,
Мiж круглих соняхiв iз лiта
Мiй ревний бiль i ревний жаль.
Визначте художній засіб, використаний у рядках:
…цвіте росяниста доріжка,
І зелені луги, й солов'їні гаї.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома