Завдання 1. Вказати фізіологічну роль азоту для рослин:
Вказати фізіологічну роль бору для рослин:
Вказати завдання основного внесення добрив:
Суть фізико-хімічної вбирної здатності грунту:
Вказати визначення гідролітичної кислотності ґрунту:
Значення газоподібної (ґрунтове повітря) ґрунтової фази для живлення рослин:
Як реагують пшениця, ячмінь, кукурудза, горох, соняшник, огірки, цибуля, на реакцію ґрунтового середовища:
Вкажіть грунт з найбільшим ступенем кислотності :
За якою формулою проводиться визначення ступеня насичення грунту основами?
За яким принципом добрива ділять на органічні і мінеральні:
Зовнішні ознаки рослин, які характеризують оптимальне азотне живлення:
Вказати нітратні азотні добрива:
Визначити і вказати кількість центнерів сульфату амонію, які необхідно внести в грунт при нормі 150 кг/га азоту.
Вказати дози внесення фосфорних добрив при посіві або посадці, кг/га Р2О5:
Вказати скільки потрібно внести центнерів фізичної маси суперфосфату простого гранульованого при нормі 100 кг/га Р2О5:
Вказати сирі калійні добрива:
Що таке складні добрива?
Що таке розсипчастість мінеральних добрив?
Що таке свіжий гній?
Розрахувати і вказати, скільки необхідно внести (у фізичній масі, кг) аміачної селітри, якщо площа дослідної ділянки 200 м2 , норма внесення азоту 120 кг/га.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома