Вказати фізіологічну роль фосфору для рослин:
Вказати фізіологічну роль молібдену для рослин:
Вказати завдання припосівного внесення добрив:
Суть біологічної вбирної здатності грунту:
Вказати визначення потенціальної кислотності ґрунту:
Значення рідкої (ґрунтовий розчин) ґрунтової фази для живлення рослин:
Як реагують цукровий, кормовий і столовий буряк, капуста на реакцію ґрунтового середовища:
Вкажіть грунт з найменшим ступенем кислотності :
За якою формулою проводиться визначення норм гіпсу для усунення засоленості грунтів?
За яким принципом ділять добрива на однокомпонентні і комплексні:
Зовнішні ознаки рослин, які характеризують надлишкове азотне живлення:
Вказати амонійні азотні добрива:
Визначити і вказати кількість центнерів аміачної селітри, які необхідно внести в грунт при нормі 150 кг/га азоту.
Вказати дози внесення фосфорних добрив у підживлення, кг/га Р2О5:
Вказати скільки потрібно внести центнерів фізичної маси фосфатшлаку при нормі 100 кг/га Р2О5:
Вказати прості калійні добрива:
Що таке складно-змішані добрива?
Що таке злежуванність мінеральних добрив?
Що таке напівперепрілий гній?
Розрахувати і вказати, скільки необхідно внести (у фізичній масі, кг) простого суперфосфату, якщо площа дослідної ділянки 160 м2 , норма внесення фосфору 90 кг/га ( у перерахунку на Р2О5).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома