Завдання 1. Вказати фізіологічну роль калію для рослин:
Вказати фізіологічну роль марганцю для рослин:
Вказати завдання внесення добрив у підживлення:
Суть хімічної вбирної здатності грунту:
Вказати визначення обмінної кислотності ґрунту:
Значення твердої ґрунтової фази для живлення рослин:
Як реагують жито, овес, просо, гречка, помідори, морква, редька на реакцію ґрунтового середовища:
Вкажіть грунт з найменшим ступенем кислотності :
За якою формулою проводиться визначення норм вапна для вапнування кислих грунтів?
За яким принципом ділять добрива на порошкоподібні, кристалічні, гранульовані і рідкі:
Зовнішні ознаки рослин, які характеризують недостатнє азотне живлення:
Вказати амідні азотні добрива:
Визначити і вказати кількість центнерів сечовини, які необхідно внести в грунт при нормі 150 кг/га азоту.
Вказати дози внесення фосфорних добрив в основне внесення під оранку, кг/га Р2О5:
Вказати скільки потрібно внести центнерів фізичної маси фосфоритного борошна третього сорту при нормі 100 кг/га Р2О5:
Вказати концентровані калійні добрива:
Що таке змішані добрива?
Що таке сипучість мінеральних добрив?
Що таке перепрілий гній?
Розрахувати і вказати, скільки кілограмів хлористого калію (у перерахунку на К2О) необхідно внести на дослідну ділянку площею 250 м2 при нормі 100 кг/га калію (К2О):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома