Позначте, у складі армії якої країни було утворено легіон Українських січових стрільців (УСС):
На які українські землі напередодні війни претендувала російська імперія, керуючись виразом «исконно русские земли»?
Позначте, за ініціативою якої української організації було створено легіони українських січових стрільців:
Позначте назви міст, де в період ХІХ ст. відкрито університети: (три відповіді)
Укажіть ім'я того, кому належать ці слова
«Українська нація мусить скинути пановання чужинців, бо вони огиджують саму душу нації. Мусить добути собі свободу, хоч би захиталася ціла росія! Мусить добути собі визволення з рабства національного та політичного, хоч би пролилися ріки крови!»
В основі німецького плану Шліффена лежала ідея блискавичної війни на Заході проти:
Назвіть імперії, яки припинили своє існування після Першої Світової війни (три відповіді)
На які з українських земель претендувала Австро-Угорська імперія перед початком Першої світової війни? (дві відповіді)
Яка подія стала однією з причин збройного виступу самостійників у Києві (липень 1917 р.)?
Яка подія стала приводом до початку Української революції навесні 1917 р.?
Німці уперше застосували отруйні гази:
Установіть відповідність між назвами мирних договорів та їхніми положеннями:
1.Версальський
2.Сен-Жерменський
3.Тріанонський
4.Севрський.
А. Втрата всіх територіальних володінь в Європі на користь Греції
Б.Обмеження армії до 35 тис.осіб
В.Повернення Ельзасу та Лотарингії Франції
Г. Передача Буковини Румунії.
"Велику трійку" на Паризькій конференції створили:
У червні 1917 р. В. Винниченко очолив:
Хто з перелічених діячів увійшов до складу Генерального Секретаріату, створеного 28 червня 1917 року (три відповіді)
Вкажіть документ, звідки подано цитату: "Хай буде Україна вільною. Не одділяючись від всієї росії, не розриваючи з державою російською, хай народ українській на своїй землі має право сам порядкувати своїм життям. Хай порядок і лад на Вкраїні дають вибрані вселюдним, рівним, прямим і тайним голосуванням Всенародні Українські Збори (Сойм)".
Поставте події в хронологічній послідовності
А. Проголошення ІІ Універсалу
Б. І Військовий з’їзд
В. Тимчасова інструкція для Генерального Секретаріату
Г. Український Національний Конгрес
Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела?
«Він залишався романтиком, навіть очолюючи перший український уряд – Генеральний секретаріат, він жив більше емоціями та образами, ніж реаліями повсякденного життя. Риторикою, пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної ваги – Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення».
Якою була головна вимога української делегації в Петрограді?
Перший національний український полк створений 1 травня 1917 року носив назву гетьмана:
Укажіть, у яких твердженнях ідеться про М. Грушевського... (три правильні відповіді)
1. Автор праці «Відродження націй»
2. Входив до складу Тимчасового уряду
3. Був головою УЦР, першим в історії України президентом
4. Автор брошури «Самостійна Україна»
5. Видатний український історик, автор багатотомної фундаментальної праці «Історія України-Руси», академік, автор понад 2000 наукових праць
6.Голова Наукового товариства ім. Т. Шевченка
7. Був ініціатором створення та головою ТУП, створеного в 1908 р.
Основною головною причиною Української революції було...?
Політика російського уряду щодо населення Наддніпрянської України у XIX cт. називалася ...
Яка із перелічених ознак є головною у визначенні поняття «кріпацтво»?
До складу "Антанти" в 1914 році входили країни: ...
Належність армій, у яких масово воювали українці під час Першої світової війни:
Встановіть відповідність між прізвищами історичних діячів та їхньою характеристикою:
А) Г.Бобринський 1) Один з керівників СВУ
Б) М.Галущинський 2) Один з керівників ГУР
В) Д.Донцов 3) Командир УСС до 1915 р.
4) Галицько-буковинський генерал - губернатор
Визначте основні положення II Універсалу: (три відповіді)
Хто з діячів, зображених на фото, очолював делегацію Української Центральної Ради до Петрограда?
Яка подія була приводом до розв'язання Першої світової війни?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома