Олімпіада з історії.11 клас

Додано: 6 листопада 2023
Предмет: Історія України, 11 клас
20 запитань
Запитання 1

На карто-схемі заштриховано територію, що увійшла до складу УРСР на підставі договору між СРСР та

варіанти відповідей

Румунією

Польщею

Чехословаччиною

Угорщиною

Запитання 2

Із якою метою партійно-радянське керівництво СРСР і УРСР у другій половині 1940 — на початку 1950-х рр. розповсюджувало зображений плакат?

варіанти відповідей

Продемонструвати Заходу готовність до співпраці за «планом Маршалла»

Мобілізувати суспільство на здійснення відбудови народного господарства

Закликати солдатів і робітників вступати до створюваних Трудових армій

Переконати народ у необхідності здійснення форсованої індустріалізації

Запитання 3

Укажіть один із заходів розв’язання владою проблем відбудови важкої промисловості України в другій половині 1940-х - на початку 1950-х рр.

варіанти відповідей

Запровадження матеріальних стимулів праці

Використання трудового ентузіазму робітників

Широка виробнича інтеграція з провідними країнами Заходу

Створення системи раднаргоспів

Запитання 4

Особливість процесу післявоєнної відбудови народного господарства України (1945 – початок 1950-х років) визначалася:

1. Першочерговою відбудовою важкої промисловості та енергетики

2. Спрямуванням основної частини капіталовкладень у соціальну сферу

3. Пріоритетним розвитком сільського господарства як джерела фінансування промисловості

4. Опорою лише на власні сили та ресурси Радянського Союзу

5. Відсутністю достатньої кількості кваліфікованої робочої сили

6. Використанням фінансової та технічної допомоги за «планом Маршалла»

варіанти відповідей

1,4,5

3,5,6

1,2,4

2,3,6

Запитання 5

Хронологічні рамки якого явища історії України є зайвими в ланцюжку: «1921 – 1923 рр., 1932 - 1933 рр., 1941 – 1945 рр., 1946 – 1947 рр.»?

варіанти відповідей

1921 - 1923 рр,

1932 - 1933 рр.

1941 - 1945 рр.

1946 - 1947 рр.

Запитання 6

В 1946 р. в складі УРСР було створено область 

варіанти відповідей

Закарпатську

Кримську

Чернівецьку

Херсонську

Запитання 7

Північна Буковина, Хотинщина, Ізмаїльщина увійшли до складу УРСР внаслідок договору про державний кордон між СРСР та

варіанти відповідей

Румунією

Польщею

Чехословаччиною

Угорщиною

Запитання 8

Що передбачала "Велика блокада"

варіанти відповідей

бойкотування УПА виборів до радянських окупаційних органів влади

блокаду радянською владою та військами сіл, в яких знаходилися осередки українських повстанців

закриття торгових точок в селах

блокування радянсько-польського кордону

Запитання 9

Позначте назву держави, яку очолював політичний діяч, зображений на фото: 

варіанти відповідей

Українська Республіка

УРСР

Українська Держава

УНР

Запитання 10

Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела? «Він залишався романтиком, навіть очолюючи перший український уряд – Генеральний секретаріат, він жив більш еемоціями та образами, ніж реаліями повсякденного життя. Риторикою, пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної ваги – Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення».

варіанти відповідей
Запитання 11

Який із зазначених наслідків Другої світової війни можна назвати позитивним для УРСР?

варіанти відповідей

участь солдатів-українців у складі радянської армії у визволенні країн Європи від нацизму

створення могутнього воєнно-промислового комплексу

об’єднання у межах УРСР більшості етнічних українських земель

 початок радянізації західноукраїнських земель

Запитання 12

Про яке поняття йде мова у тексті: «Необхідність управління окупованими територіями України вимагала наявності чисельного та розгалуженого адміністративного апарату, створити який без участі місцевого населення було важко. І у нацистів знаходились «помічники»… Такі йшли на службу в окупаційні органи, поліцію, карательні підрозділи.»

варіанти відповідей

геноцид

урбанізація

репатріація

колабораціонізм

Запитання 13

Терміном «Голокост» світова історіографія позначає геноцид, здійснюваний нацистами в роки Другої світової війни, проти

варіанти відповідей

польського народу.

українського народу.

російського народу.

єврейського народу.

Запитання 14

Унаслідок Другої світової війни до складу УРСР увійшли українські землі, що у міжвоєнний період (1921–1938 рр.) перебували у складі

варіанти відповідей

Польщі, Румунії, Чехословаччини.

Чехословаччини, Литви, Румунії.

Німеччини, Польщі, Угорщини.

Литви, Німеччини, Угорщини.

Запитання 15

Що є вагомим прикладом політики радянізації західних областей Української РСР у 1939–1941 рр.?

варіанти відповідей

лояльність більшовицьких окупантів до Української греко-католицької церкви

націоналізація промисловості, торгівлі, земель великих власників

залучення іноземного капіталу до процесів індустріалізації

співробітництво більшовиків з ОУН та КПЗУ

Запитання 16

Остарбайтери — це:

варіанти відповідей

радянські військовополонені, які вступали до лав збройних сил Німеччини

 населення, що залишилось під окупацією в Україні та співпрацювало з німцями

населення, яке примусово вивозили на роботи до Німеччини в роки Другої світової війни

радянські військовополонені, яких вивозили до Німеччини в роки Другої світової війни

Запитання 17

Друга світова війна розпочалася нападом

варіанти відповідей

Німеччини на Радянський Союз

Радянського Союзу на Фінляндію

Німеччини на Польщу

Німеччини на Францію

Запитання 18

Проголошення Універсалу про об'єднання УНР та ЗУНР в єдину державу відбулося

варіанти відповідей

7 листопада 1917 р.

9 січня 1918 р.

13 листопада 1918 р.

22 січня 1919 р.

Запитання 19

Провальна політика англійського та французького урядів у відносинах з нацистською Німеччиною дістала назву

варіанти відповідей

"замирення противника"

"залагодження конфліктів"

"умиротворення агресора"

"невтручання переможців2

Запитання 20

Щодо яких явищ у СРСР і УРСР були розгорнуті ідеологічні кампанії в другій половині 1940-х років (чотири відповіді)

варіанти відповідей

Генетика

Романтизм

Космополітизм

"Ждановщина"

Буржуазний націоналізм

Соціалістичний реалізм

Низькопоклонництво перед заходом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест