Позначте, у складі армії якої країни було утворено легіон Українських січових стрільців (УСС)
Позначте, за ініціативою якої української організації було створено легіони Українських січових стрільців.
Яка подія увійшла в історію під назвою «Галицька битва»?
Перша партія, яка виникла на підросійський Україні, та її засновники:
Хто був автором поеми «Енеїда»?
Укажіть ім'я автора таких слів:
"1. Однa, єдинa, непoдiльнa, вiд Kapпaтiв aж дo Kaвкaзy сaмoстiйнa, вiдьнa демократична Укpaїнa - peспубліка poбoчиx людeй...
З. Укpaїна для yкpaїнцiв! Отже, вигонь звiдyсiль з Укpaїни чужинцiв-гнoбитeлiв"
У листопаді 1918 р. В. Винниченко очолив
Вкажіть документ, звідки подано цитату:
"Хай буде Україна вільною. Не одділяючись від всієї росії, не розриваючи з державою російською, хай народ українській на своїй землі має право сам порядкувати своїм життям. Хай порядок і лад на Вкраїні дають вибрані вселюдним, рівним, прямим і тайним голосуванням Всенародні Українські Збори (Сойм)"
Установіть послідовність подій:
А. Створення Загальної української ради (ЗУР)
Б. Початок формування легіону УСС
В. Берестейській (Брестський) мир
Г. Брусиловський прорив.
Які з цитованих документів були оприлюднені в липні – серпні 1917 р.?
Розв’яжіть історичну задачу.
а + б – с = ? (рік)
За умови а – рік створення легіону Українських січових стрільців, б – рік Галицької битви, с – рік "Брусиловського прориву"
Установіть відповідність між назвами документів та їхніми положеннями:
1. І Універсал
2. ІІ Універсал
3. ІІІ Універсал
4. ІV Універсал
А) «Віднині Україна стає Українською Народною Республікою…»
Б) «Ми, Центральна Українська Рада, стоячи,як все, за тим, щоб не відривати України від Росії та щоб разом з усіма її народами змагати до піднесення й розвитку цілої Росії та до єдності її демократичних сил…»
В) «Віднині УНР стає самостійною, ні від кого незалежною, вільною суверенною Державою Українського Народу…»
Г) « Хай буде Україна вільною. Не одділяючись від усієї Росії, не розриваючи з державою російською, хай народ український на своїй землі сам порядкує своїм життям»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома