1. Яке запитання можна поставити до тексту-міркування?
5. Вкажіть рядок,у якому всі слова багатозначні:
7. Позначте пару слів, що є антонімами:
9. Укажіть рядок, у якому всі слова є синонімами:
Обидва прикметники вжито в прямому значенні у рядку:
Позначте рядок з реченням, у якому неправильно вжито слово неділя.
Укажіть рядок, у якому всі антонімічні пари дібрано
правильно:
Правильно утворене словосполучення
Укажіть речення, у якому виділене слово - підмет.
Оберіть рядок зі звертанням.
Речення за метою висловлювання бувають?
Укажіть речення, у якому правильно розставлено розділові знаки при прямій мові.
Прочитайте текст. Укажіть речення, у якому допущено пунктуаційну помилку.
(1)До тебе мій дорогий, юний друже, приходять усе нові та нові книжки.
(2)Вони відкривають безмежні обрії знань. (3)Художнє слово з нами все життя. (4)Поволі, сходинка за сходинкою, ти входиш у світ великої літератури. (5)Це світ Шевченка і Франка, Лесі Українки й Котляревського. (6)Так ти починаєш розуміти, що син чи донька Батьківщини, ім'я якій - Україна
Прочитайте текст. Укажіть речення, у якому є однорідні члени речення.
(1)До тебе мій дорогий, юний друже, приходять усе нові та нові книжки.
(2)Вони відкривають безмежні обрії знань. (3)Художнє слово з нами все життя. (4)Поволі, сходинка за сходинкою, ти входиш у світ великої літератури. (5)Це світ Шевченка і Франка, Лесі Українки й Котляревського. (6)Так ти починаєш розуміти, що син чи донька Батьківщини, ім'я якій - Україна
Установіть відповідність між реченням та його характеристикою.
Гарний хлопець з іншої планети, може, завтра в гості залетить
Усі слова пишемо з апострофом у рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома