Належність армій, у яких масово воювали українці під час Першої світової війни:
Встановіть хронологічну послідовність історичних подій:
А) Утворення ГУР
Б) Утворення Троїстого союзу
В) Утворення СВУ
Позначте назву держави, яку очолював політичний діяч, зображений на фото:
Вкажіть, коли відбулася подія, про яку йдеться в уривку документа: «Я, гетьман всея України впродовж 7,5 місяців, усі сили поклав для того, щоб вивести країну з того тяжкого стану, у якому вона перебуває. Бог не дав мені сил справитися з цим завданням. Нині в силу умов, що склалися, керуючися виключно благами України, від влади відмовляюся».
Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела?
«Він залишався романтиком, навіть очолюючи перший український уряд – Генеральний секретаріат, він жив більш еемоціями та образами, ніж реаліями повсякденного життя. Риторикою, пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної ваги – Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення».
Що зумовило появу газетного повідомлення, уривок з якого наведено:
«У Київ очікується приїзд професора М. Грушевського, засланого в адміністративному порядку в Симбірськ, за межі Київського військового округу. Ужиті заходи зі звільнення греко-католицького митрополита Шептицького, а також із повернення з Далекого Сходу всіх українців-галичан. Відновлюється закрите адміністрацією українське товариство “Просвіта”…»?
Які політичні погляди були домінуючими серед членів УЦР?
Визначте основні положення II Універсалу:
Хто з діячів, зображених на фото, очолював делегацію Української Центральної Ради до Петрограда?
На якому фронті часів Першої світової війни відбулися події, що увійщли в історію як "чудо на Марні" та "Верденська м'ясорубка?
Яка подія була приводом до розв'язання Першої світової війни?
У якій битві німецька армія вперше в історії успішно застосувала отруйні речовини:
Вкажіть роки «проспериті» у США
Заходом «Нового курсу» Ф.Рузвельта було
Захід, який передбачався в СРСР в період непу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома