Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть вчителю об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень учнів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю вчителя й учня.
Наведені завдання стануть в нагоді як вчителю так і учню в закріплені пройденого учбового матеріалу згідно програми предмету «Захист України».
Завдання допоможуть виявити недоліки при вивчені учбового матеріалу, які в подальшому можуть бути усунені при самостійній роботі над недостатньо вивченими темами.
Який опік спричинить ситуації на малюнку ?
Оберіть усі можливі причини виникнення хімічного опіку ...
Оберіть третій ступінь опіку ...
Що робити при опіку першого ступеня ?
Оберіть найчастіші причини опіків:
Опіки дихальних шляхів відносять до ступеня:
Чи залежить ступінь радіаційних опіків від дози ?
Що необхідно робити при лікуванні опіків у домашніх умовах ?
Чи погоджуєтесь Ви з твердженням: «Нанесення олії та використання льоду на опік несуть негативний вплив». Чому ?
Якими із зображених засобів можна скористатися , якщо потерпілий опік руку концентрованою соляною кислотою ?
Чим потрібно скористатися, якщо потерпілий отримав опік негашеним вапном ?
Оберіть ознаки опіку ІІІ ступеня.
До якого типу опіків відноситься опік, зображений на малюнку ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома