Опис моделей у середовищі програмування

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 841 раз
9 запитань
Запитання 1

Спрощене подання реального об’єкта, явища чи процесу – …

варіанти відповідей

модель

предметна галузь

Запитання 2

Модель, яка відтворює геометричні та фізичні властивості об’єкта-оригінала

варіанти відповідей

інформаційна модель

матеріальна модель

Запитання 3

Модель, яка описує інформаційні процеси або містить опис об’єкта, у якому вказано лише суттєві властивості, важливі для розв’язування конкретної задачі – …

варіанти відповідей

матеріальна модель

інформаційна модель

Запитання 4

Сукупність всіх об’єктів, властивості яких і відношення між якими розглядаються у відповідній галузі – …

варіанти відповідей

предметна галузь

модель

Запитання 5

Для чого можна використовувати сенсори або датчики?

варіанти відповідей

для перевірки, чи зіштовхнулися спрайти, що рухаються

щоб примусити спрайт рухатися вздовж лінії

для зміни сцени скрипта

для перевірки, чи натиснута клавіша

Запитання 6

Визначтеправильну послідовність етапів початку створення проєкту

варіанти відповідей

визначеня завдань проєкту, поява ідеї проєкту, формування мети проєкту

поява ідеї проєкту, визначеня завдань проєкту, формування мети проєкту

поява ідеї проєкту, формування мети проєкту, визначеня завдань проєкту

Запитання 7

Які із вказаних датчиків є у Scratch?

варіанти відповідей

доторкається сцени

доторкається кольору

доторкається межі

Запитання 8

Що таке сенсори?

варіанти відповідей

команди вибору в програмі

команди, що вибирають колір для олівця в малюванні

елементи, які є достатньо чутливими, щоб реагувати на зміни навколишніх станів

Запитання 9

В якомуз видів алгоритмів можна використовувати сенсори?

варіанти відповідей

тільки в розгалуженому

тільки в лінійному

в будь-якому з названих

в алгоритмі, де є складні умови

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест