Опис моделей у середовищі програмування.

Додано: 17 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 313 разів
11 запитань
Запитання 1

Модель, яка відтворює геометричні та фізичні властивості об’єкта-оригінала – 

варіанти відповідей

інформаційна модель

 матеріальна модель

Запитання 2

Якого значення не може набути змінна S після виконання даної програми?


варіанти відповідей

5

2

1

3

Запитання 3

Сукупність всіх об’єктів, властивості яких і відношення між якими розглядаються у відповідній галузі – …

варіанти відповідей

модель

предметна галузь

Запитання 4

Який тип моделі зображено на малюнку?

варіанти відповідей

матеріальна модель

інформаційна модель

Запитання 5

Які із вказаних датчиків є у Scratch?

варіанти відповідей

доторкається сцени

доторкається кольору

доторкається межі

Запитання 6

Моделі можуть бути:

варіанти відповідей

матеріальними

візуальними

інформаційними

предметними

Запитання 7

Яка модель зображена на малюнку?

варіанти відповідей

інформаційна

структурна

матеріальна

візуальна

Запитання 8

Яка модель зображена на малюнку?

варіанти відповідей

фізична

інформаційнв

матеіральна

візуальна

Запитання 9

Модель, яка описує інформаційні процеси або містить опис об’єкта, у якому вказано лише суттєві властивості, важливі для розв’язування конкретної задачі.

варіанти відповідей

матеріальна

фізична

інформаційна

візуальна

Запитання 10

Частина реального світу, що підлягає вивченню з метою організації управління і автоматизації-це

варіанти відповідей

предметна галузь

фізична модель

матеіральна модель

візуальна модель

Запитання 11

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу «стрілка праворуч»?

варіанти відповідей

1

3

2

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест