Описане та вписане коло трикутника

Додано: 29 березня 2020
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 30 разів
8 запитань
Запитання 1

На якому з малюнків зображено коло, описане навколо трикутника?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 2

Яким є трикутник, якщо центр кола, описаного навколо цього трикутника, збігається із серединою сторони цього трикутника

варіанти відповідей

Гострокутним

Тупокутним

 Прямокутним

 Рівностороннім

Запитання 3

Яке із кіл є вписаним в трикутник?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 4

Укажіть правильне твердження.

варіанти відповідей

Центр кола, описаного навколо трикутника, є точкою перетину його висот.

Центр кола, описаного навколо трикутника, є точкою перетину його бісектрис.

Центр кола, описаного навколо трикутника, є точкою перетину його медіан.

Центр кола, описаного навколо трикутника, є точкою перетину серединних перпендикулярів до його сторін.

Запитання 5

Укажіть правильне твердження.

варіанти відповідей

Центр кола, вписаного в трикутник, є точкою перетину його висот.

Центр кола, вписаного в трикутник, є точкою перетину його бісектрис.

Центр кола, вписаного в трикутник, є точкою перетину його медіан.

Центр кола, вписаного в трикутник, є точкою перетину серединних перпендикулярів до його сторін.

Запитання 6

Точка дотику вписаного в рівнобедрений трикутник ABC кола ділить його бічну сторону на відрізки, 6 см і 3 см (більший відрізок прилеглий до кута, протилежного основі BC). Знайдіть основу цього трикутника.

варіанти відповідей

6 см

 3 см

12 см

 9 см

Запитання 7

АВ=13 см, ВС=8 см, ВМ=3 см. Знайти АС.

варіанти відповідей

16

21

15

20

Запитання 8

Точка дотику вписаного в рівнобедрений трикутник ABC кола ділить його бічну сторону на відрізки, різниця яких дорівнює 3 см (більший відрізок прилеглий до кута, протилежного основі BC). Знайдіть сторони цього трикутника, якщо його периметр дорівнює 36 см.

варіанти відповідей

10 см, 13 см, 13 см

12 см, 12 см, 12 см

7 см, 8 см, 9 см

14 см, 14 см, 8 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест