ОПКМ та МНМОГ. Модуль 4-5

Додано: 31 жовтня
Предмет:
20 запитань
Запитання 1

 Завдання вчителя на уроках підготовчого періоду:



варіанти відповідей

здійснюється узагальнення і систематизація математичного досвіду, набутого в передшкільний період;



формується нова лічильна одиниця;


вводиться поняття задачі;


розглядаються величини.


Запитання 2

Які питання програмового матеріалу охоплює дочисловий період


варіанти відповідей

властивості та відношення предметів, групи предметів, геометричні фігури;


властивості та відношення предметів; взаємне їх розміщення, практичні вправи з групами предметів;


взаємне розміщення предметів, практичні вправи з групами предметів;


властивості та відношення предметів; взаємне їх розміщення


Запитання 3

Лічба це ‒

варіанти відповідей

елементи множини натуральних чисел,   


встановлення відповідності між елементами множини та відрізком натурального ряду,


встановлення взаємно однозначної відповідності між елементами множини та відповідного їй відрізком натурального ряду,


встановлення відрізка натурального ряду.

основне поняття математики,


Запитання 4

Розрізняють наступні види лічби:



варіанти відповідей

кількісна і порядкова;



пряма і обернена;



в різних напрямках;


кількісна і порядкова, пряма і обернена


Запитання 5

Сумою яких десяткових чисел є двійкове число 1101112?


варіанти відповідей

39 і 16;            

20 і 36;                  


15 і 27;                


27 і 29;                  


28 і 29.


Запитання 6

Розмістіть в порядку завдання на яких будується ознайомлення учнів з кожним числом у межах 10.

1) утворення нового числа з попереднього й одиниці;

2) розгляд і написання відповідної цифри;

3) порівняння числа з одиницею;

      4) лічба предметів множин, потужність яких характеризується числом, і яким ознайомлюють учнів.


варіанти відповідей

1, 2, 3, 4;                 


2, 1, 4, 3;               


2, 1, 3, 4;               


4, 1, 3, 2.


Запитання 7

Як практикують поняття цифри?


варіанти відповідей

цифра – це число;                         


цифра має порядкове значення;


цифра має кількісне значення;  


цифра –знак, яким позначають число на письмі.


Запитання 8

При вивченні яких чисел формують знання про десяток як про лічильну одиницю?


варіанти відповідей

в межах десяти;   

в межах сотня;   

в межах тисяча;      

в межах двадцяти.

Запитання 9

Яка цифра записана у розряді десятків класу тисяч числа 605 439?


варіанти відповідей

5;               


3;               


0;               


4.


Запитання 10

В якому класі вводять поняття розряду?


варіанти відповідей

1 клас;         


2 клас;      


3 клас;       


4 клас.


Запитання 11

У яких межах вивчають числа в 3 класі?



варіанти відповідей

десяти;        


двадцяти;             


тисячі;      


сотні.


Запитання 12

Розташуйте у відповідній послідовності всю систему етапів ознайомлення учнів з письмовою нумерацією шестицифрових чисел.

1. Читання чисел з таблиці класів і розрядів;

2. Відкладання шестицифрових чисел у таблицю класів і розрядів;

3. Запис шестицифрових чисел у зошит з назвою одиниць кожного класу;

4. Запис шестицифрових чисел у зошит без назви одиниць кожного класу. «Запишіть число шістсот сім тисяч вісім».


варіанти відповідей

1, 2, 3, 4;                 


2, 1, 4, 3;               


2, 1, 3, 4;               


2, 3, 1, 4.


Запитання 13

Скільки розрядів містить кожен клас багатоцифрових чисел?


варіанти відповідей

2;                


3

4

5

Запитання 14

Як записати у вигляді суми розрядних доданків число 987 320?


варіанти відповідей

90 000 + 80 000 + 7000 + 300 + 20;


987 000 + 320;



900 000 + 80 000 + 7000 + 300 + 20;



900 000 + 8 000 + 7000 + 300 + 20.


Запитання 15

Яка цифра записана у розряді десятків класу тисяч числа 605 439?


варіанти відповідей

5;             


3;             


0;              

4

Запитання 16

Як правильно читається число 520 361?


варіанти відповідей

П’ятсот двадцать тисяч триста шістдесят один;                     



П’ятсот дві тисячі триста шістдесят один;                  


П’ятсот двадцать  триста шістдесят один;                  



П’ятдесят дві тисячі триста шістдесят один .


Запитання 17

В якому числі у розряді одиниць класу тисяч записана цифра 3?



варіанти відповідей

923 458;    


506 487;    


581 456;               


720 345.


Запитання 18

Яке число складається з сімнадцяти одиниць другого класу і двохсот чотирнадцяти одиниць першого класу?



варіанти відповідей

214 170;       


17 214;    


214 017;    


170 214.


Запитання 19

Скільки всього десятків тисяч у числі 287 439?


варіанти відповідей

287;          


28;             


43;             

4.


Запитання 20

Яке із чисел записане у вигляді суми таких розрядних доданків: 200 000 + 3000 + 40 + 4?


 


варіанти відповідей

2344;           

 


203044;                

 


230044;    

 


203404.

 


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест