Опрацювання подій.Організація діалогу з користувачем

Перед виконанням тесту опрацювати п.п. 18,19 підручника "Інформатика 6" під.ред.Бондаренко О., виконати приклади, наведені в тексті та вправи 18,19

Додано: 17 грудня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 33 рази
14 запитань
Запитання 1

Для чого застосовується компонент командна кнопка?

варіанти відповідей

Для запуску певного процесу

Для закінчення певного процесу

Для запуску або закінчення певного процесу

Запитання 2

До якого класу відноситься командна кнопка?

варіанти відповідей

Button

Python

Label

Entry

Запитання 3

Які атрибути відповідають за зовнішній вигляд кнопки?

варіанти відповідей

Label: text, width, height, bg, fg, font.

text, width, height, bg, fg, font.

width, height, bg, fg, font.

Label: text, width, height

Запитання 4

Яка основна риса програм із графічним інтерфейсом?

варіанти відповідей

Інтерактивність

Швидкість

Запитання 5

Які функції виконує віджет Label?

варіанти відповідей

Дозволяє виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу 

Дозволяє вводити інформацію

Створює контейнер для інших віждетів

Запуск чи закінчення певного процесу 


Запитання 6

Які функції виконує віджет Entry?

варіанти відповідей

для введення та виведення тексту 

для запуску чи закінчення певного процесу

для виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

 для виведення зображень 

Запитання 7

Який основний атрибут віджета Entry ?

варіанти відповідей

root

text

Запитання 8

Назвіть основні методи елемента Entry,та їх призначення

варіанти відповідей

Метод get() дозволяє отримати значення,що міститься в текстовому полі

Метод insert(index,str) виводить у текстове поле рядок

Метод delete(first,last) вилучає символи, починаючи із знакомісця first до знакомісця last.

Запитання 9

За допомогою якого модуля пакет tkinter надає доступ до вікон повідомлень?

варіанти відповідей

messagebox

Label

Запитання 10

Які кроки потрібно виконати для того, щоб прикріпити до віджета Button обробник події Натискання на кнопку?

варіанти відповідей

 Присвоїти параметру command посилання на метод — обробник події

 Додати на кнопку малюнок із графічного файла 

Задати властивості для налаштування вигляду кнопки

При створенні об’єкта в переліку атрибутів указати параметр command 

Запитання 11

Які з висловлювань є істинними?

варіанти відповідей

Локальні змінні «не видно» з інших методів і з основної програми 

Доступ до локальної змінної можна отримати по всій програмі в будь-якому методі 

 Доступ до глобальної змінної можна отримати по всій програмі в будь-якому методі 

 Щоб змінити глобальну змінну всередині методу, необхідно використовувати ключове слово global 

Запитання 12

Відновіть порядок операторів, які потрібні для створення вікна програми з командною кнопкою. 

А btn = Button(root, text = 'ok', command = btn_click)

Б btn.pack()

В root = Tk()

Г root.mainloop()


варіанти відповідей

А, Б, В, Г


В, Г, А, Б


В, А, Б, Г


В, Б, А, Г


Запитання 13

Як отримати значення з поля об’єкта е1 класу Entry і присвоїти його змінній а цілого типу?

варіанти відповідей

 e1.insert(0, а)

a = int(e1.get())

entry1.delete(0, END)

entry1.delete

Запитання 14

Як вивести до поля об’єкта е1 класу Entry значення змінної а цілого типу?

варіанти відповідей

 e1.insert(0, а)

a = int(e1.get())

entry1.delete(0, END)

entry1.delete

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест