Органи квіткової рослини. Будова рослин. Водорості та спорові рослини, особливості та відмінності. За підручником "Пізнаємо природу"(автори Д. Біда, Т. Гільберг, Я. Колісник. 2022)

12 запитань
Запитання 1

Частина організму, що має певну будову та виконує певні функції - це ...

варіанти відповідей

клітина;

тканина;

орган;

система органів.

Запитання 2

Підземний орган, основними функціями якого є закріплення рослини в ґрунті та поглинання з нього води з розчиненими речовинами - це ...

варіанти відповідей

корінь;

стебло;

пагін;

брунька.

Запитання 3

Пагін складається зі ...

варіанти відповідей

стебла;

кореня;

листків;

бруньок.

Запитання 4

Здійснює фотосинтез, забезпечує обмін кисню і вуглекислого газу, випаровує воду ...

варіанти відповідей

квітка;

брунька;

листок;

стебло.

Запитання 5

Транспортує по рослині воду з речовинами, є опорою для наземної частини рослини ...

варіанти відповідей

корінь;

стебло;

листок;

плід.

Запитання 6

Познач, під якими цифрами зображено органи розмноження квіткових рослин.

варіанти відповідей

1,3;

2,4;

1,5;

4,5.

Запитання 7

З неї розвивається нове стебло, листки. Хто вона?

варіанти відповідей

квітка;

брунька;

насінина.

Запитання 8

Познач внутрішні частини квітки.

варіанти відповідей

пелюстки;

маточка;

тичинки;

квітконіжка.

Запитання 9

Плід з насінинами розвинеться внаслідок потрапляння на неї пилку. Хто вона?

варіанти відповідей

маточка;

пелюстка;

квітконіжка;

тичинка.

Запитання 10

Основна відмінність водоростей від квіткових рослин у тому, що вони ...

варіанти відповідей

не мають тканин, кореня, пагона;

поширюються спорами;

поширюються насінням.

Запитання 11

До спорових рослин належать ...

варіанти відповідей

водорості;

мохи;

хвощі;

плауни;

папороті;

покритонасінні рослини.

Запитання 12

Спорові рослини, у яких є стебло, листки, немає коренів, а спори утворюються в коробочці на ніжці - це ...

варіанти відповідей

мохи;

хвощі;

плауни;

папороті.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест