Чинники неживої природи
До біотичних чинників відносяться
Виберіть кліматичні абіотичні чинники
Один з основних чинників поширення істот по всій земній кулі.
Один із найнеобхідних екологічний чинників, оскільки без нього не відбувається фотосинтез
Регулюючий чинник розподілу організмів у межах невеликих територій одного кліматичного поясу
Тип пристосованості різних видів організмів з певним комплексом подібних пристосувань, що формуються під впливом подібних умов середовища
Фототаксиси, утворення вітаміну D, чорно - білий і кольоровий зір залежать від
Відкладання жирів, тремтіння м`язів, сплячка, побудова сховищ є адаптацією до
Накопичення жирів, які при розщепленні дають воду єадаптацією до
Абіотичні чинники поділяють на :
Наприклад, рак - самітник і актинії, конюшина та джмелі.
Наприклад, гриби - трутовики,що оселяються на інших деревах, свинячий ціп`як - у травній системі людини
Наприклад, сірий пацюк та чорний, турнірні бої оленів
Форма взаємозв`язків ,при якій рослиноїдні тварини поїдають представників різних видів рослин
Форма взаємозв`язків, при якій одні організи поїдають інших
Форма взаємозв`язків, що є змаганням за засоби існування й умови розмноження між особинами одного виду або різних видів
Із переліку вибрати приклади антибіозних відносин
Із переліку вибрати приклади симбіотичних відносин
Форма взаємозв`язків ,при якій один із двох існуючих разом видів отримує користь від сумісного існування , не завдаючи шкоди іншому виду
Форма взаємозв`язків ,при якій один із двох існуючих разом видів отримує користь від сумісного існування і завдає шкоду іншому виду
Форма взаємозв`язків, при якій сумісне співіснування є корисним та обов`язковим для обох видів
Взаємозв`язки, що пригнічують або припиняють існування організмів інших видів
Співіснування організмів різних видів
Сформовані взаємовідносини між організмами популяцій, що формуються в угрупуваннях впродовж певного часу
Чинники живої природи, що проявляються у вигляді взаємного впливу живих організмів різних видів один на одного
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома