Організми та середовище існування

Додано: 25 травня
Предмет: Біологія, 7 клас
18 запитань
Запитання 1

Сукупність умов середовища (абіотичних та біотичних), в яких існує особина, популяція або вид і без яких вони не в змозі існувати.

варіанти відповідей

місце проживання

місце перебування

середовище існування

угруповання

співіснування

Запитання 2

Назва цього сере­довища свідчить про його неоднорідність. Серед його мешканців є такі, що плазують, бігають, стрибають і літають.

варіанти відповідей

водне

наземно - повітряне

грунтове

інший організм

Запитання 3

Коливання темпера­тури в цьому середовищі невеликі, у ньому достатньо органічних речовин , проміжки між його частинками заповнені во­логою і повітрям. Проте вміст кисню в ньому значно менший, а вуглекислого газу набагато біль­ше. Він дуже щільний, і пересуватися в ньому складно. Тому в цьому середовищі переважають одноклітинні і дрібні багатоклітинні тварини, у яких газообмін відбувається через усю поверхню тіла.

варіанти відповідей

наземно - повітряне

водне

грунтове

інший організм

Запитання 4

Меш­канцям цього середовища їжі завжди достатньо. Дуже важливо лише міцно закріпитися на місці проживання. Тому багато з них мають гачки, шипики, присоски, за допомогою яких прикріпля­ються. Нестача кисню є про­блемою тому хіміч­ні реакції, що забезпечують тварину енергією, відбуваються без участі кисню. Але «енергетичний ефект» таких реакцій невисокий, тому й тва­рини не виявляють великої активності. Та й куди їм поспішати?

варіанти відповідей

інший організм

наземно - повітряне

грунтове

водне

Запитання 5

Територія, в межах якої живуть особини певного виду

варіанти відповідей

фауна

популяція

ареал

дім

Запитання 6

Сукупність видів тварин певної місцевості

варіанти відповідей

ареал

популяція

середовище існування

фауна

Запитання 7

Зябра характерні для тварин, які населяють середовище існування:

варіанти відповідей

наземно - повітряне

водне

грунтове

інший організм

Запитання 8

Перша ланка в ланцюзі живлення представлена:

варіанти відповідей

консументами І порядку

сапротрофами

продуцентами

консументами ІІ порядку

Запитання 9

Боротьба між видами за однакові ресурси: "ти - мене або я - тебе"

варіанти відповідей

квартиранство

мутуалізм

конкуренція

нейтралізм

паразитизм

виїдання

хижацтво

Запитання 10

Форма симбіозу, за якої один вид використовує інший як місце існування, не наносячи йому шкоди: "ти мене використовуєш, а мені байдуже"

варіанти відповідей

мутуалізм

конкуренція

квартиранство

нейтралізм

паразитизм

виїдання

хижацтво

Запитання 11

Форма симбіозу, за якої два види ніяк не впливають один на одного: "нам обом байдуже"

варіанти відповідей

мутуалізм

конкуренція

нейтралізм

квартиранство

паразитизм

виїдання

хижацтво

Запитання 12

Форма симбіозу, коли один організм живе за рахунок іншого: "я - тебе, а ти не можеш"

варіанти відповідей

мутуалізм

конкуренція

нейтралізм

квартиранство

паразитизм

виїдання

хижацтво

Запитання 13

Форма симбіозу, за якої один вид є поживою для іншого: "я тебе зловлю і з'їм"

варіанти відповідей

мутуалізм

квартиранство

конкуренція

нейтралізм

паразитизм

виїдання

хижацтво

Запитання 14

Вкажи правильну послідовність організмів, які утворюють ланцюг живлення

варіанти відповідей

сокіл-синиця-гусінь метелика- яблуня

сокіл - синиця - яблуня - гусінь метелика

яблуня - гусінь метелика - синиця - сокіл

синиця - гусінь метелика - яблуня - сокіл

Запитання 15

Сукупність тварин одного виду, що мешкають на певній території.

варіанти відповідей

Симбіоз

Популяція

Ареал

Сім'я

Рід

Запитання 16

Усі компоненти навколишнього середовища, які впливають на живі організми та їх угруповання й мають для них певне біологічне значення:

варіанти відповідей

 екологія

екологічні чинники

 екосистема

популяції

Запитання 17

До продуцентів належать:

варіанти відповідей

гриби

бактерії

рослини

тварини

Запитання 18

Чинники живої природи називають:

варіанти відповідей

антропічні

абіотичні

біотичні

живі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест