Вкажіть що є предметом вивчення екології:
Визначте, хто вперше запропонував термін «екологія»:
Назвіть абіотичні фактори впливу:
Зазначте, які хвороби людини є ендемічними:
Виберіть правильне визначення антропогенного фактора:
Вкажіть, як називається діапазон інтенсивності дії екологічного фактора, в якому можливе існування певного виду:
Зазначте, які види можуть жити в широкому діапазоні коливань різноманітних екологічних факторів:
Вкажіть характерні ознаки світлолюбних рослин:
Віднайдіть, які пристосування виникли як адаптація до існування в умовах низьких температур:
З'ясуйте, підтвердженням якого правила є те, що лишайники оселяються на бідних на органіку субстратах:
Назвіть, що складає абіотичну частину біогеоценозу:
Назвіть, що складає біотичну частину біогеоценозу:
Визначте правильне формулювання правила екологічної піраміди:
Зазначте, якими можуть бути екологічні фактори:
Зазначте, як поділяються рослини залежно від реакції на довжину світлового дня:
Зазначте, якими можуть бути зміни екологічних факторів:
Зазначте, яку структуру має біоценоз:
Назвіть показники популяційної структури виду:
Біомаса консументів третього порядку - 400 кг. Визначте біомасу консументів 1 порядку.
Ведмежа почало харчуватись м'ясом при масі тіла 9 кг. Харчовий раціон складався лише з м'яса косуль. Скільки косуль (маса тіла косулі - 30 кг) повинне з'їсти ведмежа, щоб маса його тіла досягла 300 кг?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома