Основи графічних побудов у Processing

Додано: 22 травня
Предмет: Інформатика, 10 клас
23 запитання
Запитання 1

Розмір поля задається командою

варіанти відповідей

size

zice

background

Запитання 2

size (400,400);

background (0,0,255);

point (100,100);


Даний блок команд відобразить:

варіанти відповідей

маленьку чорну точку в координатах (100,100) на блакитному тлі проекту, розміром 400х400 пікселів.

маленьку чорну точку в координатах (400,400) на червоному тлі проекту, розміром 400х400 пікселів.

маленьку чорну точку в координатах (400,400) на блакитному тлі проекту, розміром 100х100 пікселів.

Запитання 3

rect(40,30,30,70)

В даній команді числа 30 та 70 - це

варіанти відповідей

розміри прямокутника в ширину та висоту відповідно

розміри кола в ширину та висоту відповідно

розміри прямокутника в висоту та ширину відповідно

Запитання 4

Для малювання лінії між двома точками - існує команда

варіанти відповідей

line

stroke

radius

rect

Запитання 5

background (255,0,0);

Дана команда

варіанти відповідей

залиє колір тла червоним коліром

залиє прямокутник зеленим кольором

залиє колір тла синім кольором

Запитання 6

Processing - відкрита мова програмування, що базується на

варіанти відповідей

Java

Pascal

HTML

Basic

Запитання 7

fill(r,g,b,a) - це

варіанти відповідей

колір заливки

товщина заливки

колір фону

Запитання 8

quad(x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4) - команда створення

варіанти відповідей

багатокутника

квадрата

еліпса

поля

Запитання 9

rect(40,30,30,70);

Числа 40,30 -це

варіанти відповідей

координати верхнього лівого кута прямокутника

координати нижнього лівого кута прямокутника

ширина та висота прямокутника

Запитання 10

circle(400,300,50)

Команда, яка зобразить

варіанти відповідей

коло

циркуль

поле

квадрат

Запитання 11

Що означає команда int x=int(random(500));


варіанти відповідей

у змінну x буде збережено випадкове число від 0 до 500

  

у змінну x буде збережено випадкове число від -500 до 500

 

 у змінну a буде збережено випадкове число від 0 до 500

  

у змінну x буде збережено число 500

Запитання 12

Де частина програми написана без помилок?


варіанти відповідей

 int a=60;

int y=100;

int x=0;

while (a>5)

{

 rect(x,y,a,a);

 x=x+a;

 a=a-5;

}

 

int a=60;

int y=100;

int x=0;

while (a>5)

{

 rect(x,y);

 x=x+a;

 a=a-5;

}

 

int a=60;

int y=100;

int x=0;

while (a>5)

{

 a=a-5;

}

Запитання 13

for (int x=0; x<500; x=x+a) 

{

rect(x,y,a,a);

}

Дана частина програми зобразить

 

варіанти відповідей

декілька кіл

 

декілька еліпсів

 

декілька квадратів

 декілька прямокутників

Запитання 14

int red=int(random(255));

 int green=int(random(255));

 int blue=int(random(255));

 fill (red,green,blue);

Частина програми виконає

 

варіанти відповідей

заливку випадковим кольором

 

розмір випадковими числами

 

товщину ліній випадковим кольором

Запитання 15

int a=60;

int y=100;

int x=0;

while (a>5)

{

 rect(x,y,a,a);

 x=x+a;

 a=a-4;

}

Кожен наступний квадрат буде від попереднього

 

варіанти відповідей

на 5 менший

 

на 5 більший

 на 60 менший

 

на 60 більший

на 4 менший

на 4 більший

Запитання 16

Крок зміни певної величини називається


 

варіанти відповідей

лічильником

 координатою

 циклом

Запитання 17

Для того, щоб у проекті можна було взаємодіяти з деякою кількістю зображень, слід їх відобразити у вигляді масиву...


варіанти відповідей

 film

 void setup

 loadImages

 int kadr =0

Запитання 18

Змінна int kadr =0;


 

варіанти відповідей

Зберігатиме значення номера поточного зображення (і спочатку цей номер буде 0)

 Видалятиме номер поточного зображення (і спочатку цей номер буде 0)

 Значення номера поточного зображення залишиться без змін

Запитання 19

Зображення, що утворюють анімацію повинні мати:


варіанти відповідей

 Однотипні назви;

 Однакові розміри;

 

Повинні бути одного розширення;

 Одного кольору;

Запитання 20

У якому каталозі потрібно розмістити зображення щоб отримати анімацію?


варіанти відповідей

 data

 movie0- movie134

 loadImages

 

kadr

Запитання 21

Для того, щоб зобразити картинку на полотні проекту, потрібна команда:


варіанти відповідей

  image

image(img,0,0,640,480)

 img= loadImage("movie44.jpg")

 PImage=img

Запитання 22

Використавши команду imageMode(CENTER);

що відбудеться?


 

варіанти відповідей

До вказівника миші буде прив'язано центр зображення

 

До вказівника миші буде прив'язано правий кут зображення

 

Вказівник миші буде не активний

 

Зображення буде розміщено в центрі

Запитання 23

Які функції реагують на події миші?

варіанти відповідей

 mouseReleased()

 

keyPressed()

 mousePressed()

 

mouseMoved()

 keyTyped()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест