Основи графічного інтерфейсу користувача

Додано: 26 грудня 2022
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 78 разів
17 запитань
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:

варіанти відповідей

 створення графічного інтерфейсу користувача 

введення програм 

малювання 

виведення отриманого результату на екран 

Запитання 2

Бібліотека tkinter має:

варіанти відповідей

стандартний набір символів

стандартний набір об’єктів 

стандартний набір операторів 

стандартний набір процедур 

Запитання 3

Кожному об’єкту в бібліотеці tkinter відповідає:

варіанти відповідей

свій клас 

свій виняток

свій атрибут

свій словник

Запитання 4

Конструктор має таку загальну структуру:

варіанти відповідей

<ім’я змінної>=<назва об’єкту>

<ім’я змінної>=<назва об’єкту>[(параметри)] 

<ім’я змінної>=<назва класу>[(параметри)] 

<ім’я змінної>=<назва класу>(параметри) 

Запитання 5

Інструкція для створення головного вікна має таку структуру:

варіанти відповідей

root Tk 

root = Tk {} 

root = Tk [] 

root = Tk() 

Запитання 6

Для виклику функції опрацювання події необхідно:

варіанти відповідей

зв’язати функції з модулем

зв’язати функцію з кнопкою Button 

зв’язати функцію із самою подією 

зв’язати функцію з будь-яким об’єктом 

Запитання 7

За допомогою інструкції root.mainloop():

варіанти відповідей

головне вікно відображується на екрані

головне вікно закривається 

на головному вікні відображується об’єкт 

на головне вікно виводиться результат 

Запитання 8

Радіокнопки призначені для:

варіанти відповідей

вибору довільної кількості запропонованих режимів 

вибору не більше двох режимів із запропонованих 

вибору першого режиму із запропонованих 

вибору одного з декількох запропонованих режимів 

Запитання 9

За допомогою інструкці: <змінна>=Label (root, параметр1, параметр2):

варіанти відповідей

створюється мітка у головному вікні 

мітка набуває необхідне значення

змінна набуває значення мітки 

створюється мітка на екрані 

Запитання 10

Для створення списку викликається клас:

варіанти відповідей

Runbox

Butbox

Listbox

Checkbox

Запитання 11

За допомогою методу grid віджети розміщуються:

варіанти відповідей

у лівому верхньому куті головного вікна

у центрі вікна 

за значенням параметрів padx і pady 

довільно 

Запитання 12

Метод add_cascade призначений для:

варіанти відповідей

вилучення з меню підпункту меню 

розміщення меню у головному вікні 

додавання у меню підпункту меню 

вилучення з головного вікна меню 

Запитання 13

У методі add_comand параметр comand слугує для:

варіанти відповідей

додавання нового підпункту меню 

додавання нової функції в меню 

зв’язування функцій з модулем 

зв’язування функцій з командами меню 

Запитання 14

Для створення полотна у головному вікні використовуються інструкції:

варіанти відповідей

<змінна>=Canvas (root, параметри) 

<змінна>=Canvas (root, [параметри]) 

<змінна>=Canvas 

<змінна>=Canvas [(root, параметри)] 

Запитання 15

Для створення прямокутника використовується метод:


варіанти відповідей

create_poligon () 

create_rectangle () 

create_line() 

create_oval () 

Запитання 16

У методі create_arc () параметр ARC означає, що буде створено:

варіанти відповідей

сектор

дуга

кут

сегмент

Запитання 17

Для переміщення об’єкта по осях X і Y слугує метод:

варіанти відповідей

itemconfig () 

config () 

move () 

item ()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест