Основи інклюзивного шкільного навчання

Додано: 26 лютого 2021
Предмет: Англійська мова, 1 клас
11 запитань
Запитання 1

Інклюзивне навчання - це.... 

варіанти відповідей

виключення особи із загального освітнього процесу

процес підлаштування дитини до середовища

навчання дітей з інвалідністю

включення учня з особливими освітніми потребами в систему загальної освіти через взаємозалежну адаптацію учня та освітнього середовища

Запитання 2

Виберіть рядок, у якому всі твердження не дискримінаційні *


варіанти відповідей

дітки-інваліди,особа з інвалідністю, глухонімий

аутист, особа з вадами зору, особа з порушеннями спектру аутизму

візочник, особа з порушеннями слуху

людина з інвалідністю за зором, особа з особливими освітніми потребами

Запитання 3

Оберіть рядок, у якому хибно вказано обов'язки асистента вчителя:



варіанти відповідей

допомогає вчителю в забезпеченні індивідуального підходу в освітньому процесі

допомагає учневі у виконанні навчальних завдань, залучає його до різних видів навчальної діяльності;

у складі групи фахівців бере участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку учня;

надає корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні послуги

Запитання 4

Хто відіграє основну роль в організації уроку за інклюзивного навчання з використанням дистанційних технологій: 

варіанти відповідей

Учитель

Асистент учителя

Асистент учня

Класний керівник

Запитання 5

За якими критеріями оцінюють навчальні досягнення учнів з особливими освітніми потребами? 


варіанти відповідей

за загальними критеріями відповідно до Стандарту загальної середньої освіти

за критеріями, які розробляє адміністрація школи

за критеріями, які розробляє вчитель

за критеріями відповідно до програм для спеціальних закладів освіти

Запитання 6

Оберіть хибне твердження щодо ролі асистента дитини в організації інклюзії за дистанційних технологій навчання: 

варіанти відповідей

Асистент учня допомагає учителю організувати урок, асистує та допомагає йому

Асистент учня організовує ефективну взаємодію учителя та учня, проте основна його функція - допомагати дитині

Асистент учня бере участь у проведенні навчальних занять тою мірою, якої потребує дитина відповідно до її вікових, фізіологічних та мотиваційних особливостей, проте не втручається у методику роботи вчителя та його технології роботи з дитиною.

Асистент учня допомагає учневі з організацією виконання домашніх завдань, проте не робить це замість дитини.

Запитання 7

Оберіть хибне твердження щодо налаштування робочого місця учня з ООП під час дистанційного навчання 


варіанти відповідей

Учень з ООП може ділити своє робоче місце з іншими членами сім'ї за умови чіткого розподілу робочих зон чи графіку роботи

Учень з ООП повинен мати стале належним чином облаштоване робоче місце, обладнане робочим гаджетом з підключенням до інтернету

Робоче місце учня з ООП має бути облаштоване винятково у класі під контролем асистента учителя чи учителя

Робоче місце учня з ООП має облаштувати сім'я учня з допомогою асистента учителя та інших учасників команди супроводу

Запитання 8

Принцип універсального дизайну найбільш точно відображено у твердженні: 

варіанти відповідей

Нічого для нас без нас.

Зручне для кожного - зручне і для людини з інвалідністю.

Так, я можу!

Інклюзія - це спосіб мислення.

Запитання 9

Оберіть твердження, що найбільш точно відповідає ідеям інклюзивного навчання:

варіанти відповідей

За дистанційного навчання нозологія учня має вирішальне значення при виборі форм та методів роботи з ним

Незалежно від форми роботи ми щоразу працюємо не з нозологією, а з окремою особистістю та її індивідуальними потребами

Учень з ООП не може самостійно працювати в умовах дистанційного навчання навіть за умови тривалої його підготовки до такої роботи

Інклюзивне навчання дистанційно не можливе за жодних умов

Запитання 10

Хто з учасників освітнього процесу несе відповідальність за якість та ефективність дистанційного навчання? 

варіанти відповідей

Адміністрація закладу освіти

Батьки

Усі учасники освітнього процесу

Учитель або асистент учителя

Запитання 11

Восьмикласниця Іванна користується інвалідним кріслом. Вона не може брати участь у практичних заняттях з хімії, які проводяться в лабораторії на другому поверсі – у школі немає ліфта. На всіх інших уроках Іванна бере активну участь.

варіанти відповідей

Інтеграція

Сегрегація

Інклюзія

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест