Основи композиції та дизайну.

Додано: 13 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 1290 разів
12 запитань
Запитання 1

Наука про колір, що включає знання про природу кольору, основних, складових і додаткових кольорах, основні характеристики кольору, колірних контрастах, змішування кольорів, колориті, колірної гармонії, колірному мовою, колірної гармонії і колірної культури, це ...

варіанти відповідей

Колір

Колористика

Кольорова модель

Ахроматика

Запитання 2

Терміни колористики:

варіанти відповідей

відтінок, інтенсивність

глибина, світло

насиченість, яскравість

Контрасність, ширина.

Запитання 3

Основні кольорові моделі

варіанти відповідей

RGB,HSV або HSB

CMYK

HYT,NHG

BGFL

Запитання 4

Скільки базових тонів має колірний круг?

варіанти відповідей

3

6

9

12

Запитання 5

Дизайн - це..

варіанти відповідей

це фахівець, що відповідає за функціональний і естетичний рівень предметів та компонентів, створюючи певне середовище.

це творча діяльність, метою якої є визначення певних якостей промислового виробу.

називають будь-який твір мистецтва, незалежно від його виду: архітектура, музика чи живопис.

це композиція, що розташована в одній площині.

Запитання 6

У художньому конструюванні існують три види композиції:

варіанти відповідей

колір, форма,стиль

ритм, симетрія, асиметрія

фронтальна, об'ємна, глибинно-просторова

Запитання 7

До головних композиційних прийомів належать...

варіанти відповідей

ритм

симетрія

асиметрія

колір

динаміка

статика

Запитання 8

Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення- це..

варіанти відповідей

Бренд

Фірмовий стиль

Брендинг

Запитання 9

Ім`я бренду повинно бути....

варіанти відповідей

точним, коротким, живим, емоційним і благозвучним.

повинна набридати або дратувати при тривалому і інтенсивному використанні.

придатне для використання в різних марочних комунікаціях і різноманітних контекстах використання.

Запитання 10

Логоти́п - це..

варіанти відповідей

комбінація початкових букв, що являє собою скорочену назву якої-небудь установи,підприємства, фірми і т. ін.

зображення або малюнок, який використовується людиною, групою або компанією, щоб відзначити, ким вони є.

розробка імені бренду, яке сприяє завоюванню споживача. Тому ім'я бренду повинно володіти певними властивостями, що працюють на бренд, що підсилюють його позиції на ринку і, в кінцевому підсумку, допомагають продавати товар.

це найважливіша ланка його просування на ринку товарів чи послуг, що привертає увагу споживача вже саме по собі і зменшує витрати на рекламу, PR, маркетингові заходи.

Запитання 11

Що може бренд додати до вартості небрендового товару з тієї ж категорії- це..

варіанти відповідей

Пряму оцінку

Непряма оцінка

Запитання 12

Активна маркетингова стратегія, що включає комплекс заходів щодо зміни бренду (як компанії, так і виробленого нею товару), або його складових: назви, логотипу, слогану, візуального оформлення, зі зміною позиціонування- це..

варіанти відповідей

Брендбук

Ребрендинг

Неймінг

Брендинг

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест