Визначте, що називається одягом:
Визначте, у чому полягає закономірність зростання задоволення населення:
Визначте, що називається спідницею:
Вкажіть, здатність трикотажного полотна деформуватися або змінювати свої розміри під дією різного роду навантажень, а після їх зняття частково або повністю відновлюватись - це:
Визначте, як отримують лекала-еталони?
Визначте споживчі вимоги до одягу:
Визначте основні покрої спідниць:
Вкажіть, процес зміни лінійних параметрів полотна при розтягуванні його у поперечному чи повздовжньому напрямах або одночасно в обох напрямках – це:
Вкажіть, повнота визначається за допомогою різниці між вимірами:
Вкажіть, які прибавки використовують під час розробки конструкції прямої двошовної спідниці:
Визначте, як поділяється виробничий одяг:
Вкажіть розтяжність трикотажних полотен другої групи розтяжності становить:
Вкажіть, які лінії є вихідними для градації спідниці:
Вкажіть, за якою формулою визначається ширина базисної сітки прямої двошовної спідниці:
Вкажіть розтяжність трикотажних полотен третьої групи розтяжності становить:
Вкажіть, якою може бути кількість клинів в клиновидній спідниці:
Чинники, від яких залежить здатність країв трикотажу закручуватись:
Вкажіть інтервал байдужості по обхвату грудей:
Вкажіть основні деталі крою штанів:
Визначте, до якого виду лекал відносяться лекала підкладки:
Робочі лекала - це:
Економічність розкладки оцінюють показником:
Відхилення деталей у розкладці від номінального напрямку поздовжньої нитки визначається у:
В якому з цехів підприємства виконують конструювання та моделювання одягу:
Вкажіть інтервал байдужості по зросту:
Вкажіть, доросле населення поділяється на:
Вкажіть ширину передньої половинки штанів по лінії талії:
Вкажіть розхил нагрудної виточки:
Вкажіть, за якою формулою розраховуєтьсяи ширина рукава:
Вкажіть, процес отримання ряду аналогічних зображень деталей одягу встановлених розмірів за рахунок збільшення чи зменшення деталей одягу вихідного розміру згідно встановлених правил це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома