Основи кооперації модуль 3

Додано: 17 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 342 рази
7 запитань
Запитання 1

Брендбук  – це

варіанти відповідей

внутрішньокорпоративний документ, який  містить звід правил з використання графічних і вербальних компонентів бренду. 

внутрішньокорпоративний документ, який систематизує всіідеологічні елементи бренду, формує його комплексну картину, а також містить звід правил з використання графічних і вербальних компонентів бренду. 

звід правил з використання графічних і вербальних компонентів бренду. 

невід'ємний етап розвитку компанії, оскільки він стаєосновою для прийняття всіх майбутніх маркетингових рішень

Запитання 2

В якому році з'явився логотип УКООПСПІЛКА ?  

варіанти відповідей

1908

1920

1985

2012

Запитання 3

Який вигляд отримав логотип у 2012 році?


варіанти відповідей
Запитання 4

Основними кольорами бренду СООР УКРАЇНА вважаються

варіанти відповідей

сріблясто-сірий і червоний

блакитний і темно-зелений

темно-синій і помаранчевий

сріблясто-сірий і темно-синій

Запитання 5

В якому році Укркоопспілка отримала членство в Euro Coop? . 

варіанти відповідей

2012

2000

2018

2021

Запитання 6

Кооперація це -

варіанти відповідей

первинна ланка системи кооперації і створюється внаслідок об’єднання фізичних та /або юридичних осіб на основі членства для спільної господарської діяльності з метою поліпшення свого економічного стану

господарське утворення, в якому спільні потреби задовольняються спільними засобами.


економічна співпраця на добровільній основі для досягнення спільної мети — збільшення трудових доходів чи зменшення витрат та економії коштів.

юридична особа, зареєстрована у визначеному порядку, має майнову самостійність та майнову й статутну дієздатність.


Запитання 7

Скільки рівнів має система коопера­тивних організацій ?

варіанти відповідей

3

4

5

6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест