Що охоплює поняття «товар»?
До якої групи належать послуги: харчування, житло, відпочинок?
Із яких основни блоків складається структура товарної політики?
Яку функцію з точки зору маркетингу виконує зручна та практична упаковка, що легко закривається?
Яку сукупність характеристик відрізняє товар від аналогів за ступенем задоволення конкретних потреб індивідуального споживача, а також за рівнем витрат на його купівлю та подальше використання?
Який спосіб « продовження життя товару» обрала компанія, що запровадила happy hour (коли відвідувач закладу протягом 2-3 годин за одну ціну може взяти два кухлі пива або ж до певних страв ресторан безкоштовно запропонує відповідні напої)?
Конкурентоспроможність товару (послуги) визначається його параметрами. За якими параметрами було здійснено оцінку зовнішнього вигляду та оформлення продукції власного виробництва в кафе «Картопляна хата» м. Житомира?
На який із органів чуття покупця впливає марочний знак (емблема) як частина марки товару?
Бренд має такі властивості:
Які завдання маркетингу на стадії впровадження послуги на ринок?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома