Основи маркетингу (маркетингова товарна політика)

Додано: 13 квітня 2021
Предмет:
Тест виконано: 59 разів
10 запитань
Запитання 1

Що охоплює поняття «товар»?

варіанти відповідей

Усе, що може бути об’єктом купівлі-продажу

Послугу (харчування)

Ідею (нового виробу)

Тільки товари масового споживаннях

Запитання 2

До якої групи належать послуги: харчування, житло, відпочинок?

варіанти відповідей

Побутові

Ділові

Соціальні

Виробничого призначення

Запитання 3

Із яких основни блоків складається структура товарної політики?

варіанти відповідей

Конструювання, виробництво, продаж

Створення принципово нового продукту або вдосконалення товарів, які вже обертаються на ринку

Розробка, обслуговування, елімінування

Оптимізація товарного асортименту, планування та управління асортиментом

Запитання 4

Яку функцію з точки зору маркетингу виконує зручна та практична упаковка, що легко закривається?

варіанти відповідей

Захисну. Захист товар від підробок (голограма)

Формування якості товару

Інформаційну

Стимулювання збуту

Запитання 5

Яку сукупність характеристик відрізняє товар від аналогів за ступенем задоволення конкретних потреб індивідуального споживача, а також за рівнем витрат на його купівлю та подальше використання?

варіанти відповідей

Марочна назва

Якість товару

Конкурентоспроможність

Рейтинг. Імідж

Запитання 6

Який спосіб « продовження життя товару» обрала компанія, що запровадила happy hour (коли відвідувач закладу протягом 2-3 годин за одну ціну може взяти два кухлі пива або ж до певних страв ресторан безкоштовно запропонує відповідні напої)?

варіанти відповідей

Модифікація продукту

Нова упаковка

нова послуга

Регуляція цінової політики

Запитання 7

Конкурентоспроможність товару (послуги) визначається його параметрами. За якими параметрами було здійснено оцінку зовнішнього вигляду та оформлення продукції власного виробництва в кафе «Картопляна хата» м. Житомира?

варіанти відповідей

Фізичним

Естетичним

Ергономічним

Нормативним та економічним

Запитання 8

На який із органів чуття покупця впливає марочний знак (емблема) як частина марки товару?

варіанти відповідей

Зір

Слух

Нюх

Дотик

Запитання 9

Бренд має такі властивості:

варіанти відповідей

Дає змогу отримати додатковий прибуток

Захищає виробника в процесі роботи з партнерами

Все зазначене вище + спрощ процедуру вибору товару покупцем

Історія та репутація продукту не має жодного значення для забезпечення обсягу продажу

Запитання 10

Які завдання маркетингу на стадії впровадження послуги на ринок?

варіанти відповідей

ФОрмування прихильного ставлення др товару

Забезпечувати поінформованість покупців про послугу

Забезпечувати належний рівень попиту на товар

Максимізувати прибуток

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест