Основи медіаграмотності

Додано: 17 березня
Предмет:
14 запитань
Запитання 1

Спосіб психологічного впливу, спрямований на зміну напряму активності аудиторії, її ідей, думок, поглядів тощо, який лишається непоміченим

варіанти відповідей

плагіат

маніпуляція

баланс думок

Запитання 2

Головною метою всіх новин у медіа має бути?

варіанти відповідей

інформування

пропаганда

навчання

розвага

Запитання 3

Різновид медіа, орієнтований на одночасне передавання інформації великим групам людей

варіанти відповідей

Засоби масової інформації

Освіта

Журналістика

Запитання 4

Hate speech - це

варіанти відповідей

мова ворожнечі

гендерна нерівність

плагіат

цензура

Запитання 5

Знайдіть мову ворожнечі.

варіанти відповідей

У цьому місті живе багато циган.

Люди з особливими потребами заслуговують на права нарівні з іншими громадянами.

Безхатченки потребують особливої уваги та ставлення.

Запитання 6

Хто вирішує, що ви бачите у своїй стрічці новин у Facebook, Instagram, Tik-Tok, YouTube?

варіанти відповідей

мій кіт

я бачу рандомні новини

засновники соціальних мереж

алгоритми

Запитання 7

Як Ви визначаєте, чи достовірна інформація чи ні?

варіанти відповідей

Запитати у кота

Звернутися до першоджерел

Запитати у друзів

Запитати у вчителя

Запитання 8

Фейк - це

варіанти відповідей

навмисний цілеспрямований вплив на аудиторію через поширення різними комунікативними каналами недостовірної (неповної, неточної) інформації, спрощених (однобічних) суджень, спеціально створених міфів, стереотипів, оцінок.

спеціально поширювана в мас-медіа соціальних мережах відверто неправдива інформація, фальсифікація, підробки. 

практикування агресивних висловлювань, які принижують чи дискредитують людину або групу осіб за ознакою раси (расизм), національності, політичних поглядів, релігії, статі (сексизм), сексуальної орієнтації (гомо-, біфобія), або гендерної ідентичності (трансфобія).

Запитання 9

Пропаганда - це

варіанти відповідей

спеціально поширювана в мас-медіа соціальних мережах відверто неправдива інформація, фальсифікація, підробки. 

навмисний цілеспрямований вплив на аудиторію через поширення різними комунікативними каналами недостовірної (неповної, неточної) інформації, спрощених (однобічних) суджень, спеціально створених міфів, стереотипів, оцінок.

практикування агресивних висловлювань, які принижують чи дискредитують людину або групу осіб за ознакою раси (расизм), національності, політичних поглядів, релігії, статі (сексизм), сексуальної орієнтації (гомо-, біфобія), або гендерної ідентичності (трансфобія).

Запитання 10

Як захистити себе від негативного впливу неякісної інформації? 

варіанти відповідей

Викинути всі гаджети 

Влаштовувати собі так званий «інформаційний детокс» 1 раз на місяць

Поставити собі чіткі обмеження на користування соцмережами, месенджерами та визначити, скільки часу в день ти виділяєш на прочитання новин.

Запитання 11

Емоційний інтелект EQ - це

варіанти відповідей

розуміння власних емоцій та розпізнавання емоційного стану оточуючих.  

кількісна оцінка рівня інтелекту людини.

можливість відчувати любов до тварин.

Запитання 12

Види маніпуляцій можна звести до викликання трьох почуттів:

варіанти відповідей

радість, сміх, насолода 

сором, страх, провина

3 С: страх, сором, сміх

Запитання 13

Заголовок, який змушує користувача інтернету натиснути на нього -

варіанти відповідей

клікбейт

фейк

фальшиві новини

Запитання 14

Інформаційна бульбашка - це

варіанти відповідей

стан інформаційної ізоляції, коли люди обмежуються лише тією інформацією, яка вже відповідає їхнім поглядам і переконанням.

заголовок, який змушує користувача інтернету натиснути на нього.

підробка чи імітація новин, яку створено з ігноруванням редакційних норм, правил, процесів, прийнятих у ЗМІ для забезпечення відповідності та перевіреності.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест