Основи педагогіки

Додано: 8 червня 2023
Предмет:
Тест виконано: 235 разів
10 запитань
Запитання 1


Педагогіка – це:

варіанти відповідей

а) особлива сфера суспільної діяльності з виховання людини, складовими частинами якої є освіта та навчання;


б) наука про виховання людини;


в) цілеспрямований та організований процес формування особистості.


Запитання 2

Яку мету виховання висуває сучасна загальноосвітня школа:


варіанти відповідей

а) формувати всебічно і гармонійно розвинуту особистість – громадянина своєї країни;


б) сприяти різнобічному розвиткові особистості, розвивати задатки і здібності;


в) виховувати учнів на засадах християнської ідеології.


Запитання 3

 На визначення цілей виховання в суспільстві впливають:


варіанти відповідей

а) бажання людей, можливості навчально-виховних закладів, вимоги батьків до дітей;


б) фізіологічні та психологічні можливості учнів, можливості вчителів і вихователів, уявлення і намагання прогресивно мислячих людей;


в) рівень розвитку продуктивних сил і виробничих відносин, темпи науково-технічного і соціального прогресу, економічні можливості суспільства, рівень розвитку педагогічної теорії.


Запитання 4

Цілісність педагогічного процесу полягає:


варіанти відповідей

а) в тому, що процеси, які утворюють педагогічний процес, мають багато спільного між собою;


б) у підкоренні всіх процесів, що його утворюють, головній і єдиній меті – формуванню всебічно і гармонійно розвиненої особистості;


в) у тому, що педагогічний процес має цільовий, змістовий, діяльнісний, результативний компоненти.


Запитання 5

Що визначило розвиток педагогіки як науки?:


варіанти відповідей

а) біологічний закон збереження роду;


б) турбота батьків про щастя дітей;


в) об’єктивна необхідність у спеціальній підготовці людини до життя і праці.


Запитання 6

Навчання ефективно впливає на процес розвитку за умови:


варіанти відповідей

а) орієнтування його на вже розвинені здібності;


б) знаходження поза межами можливостей дитини;


в) знаходження в зоні найближчого розвитку здібностей дитини.


Запитання 7

 Професійна придатність учителя – це:


варіанти відповідей

а) необхідний комплекс умінь, які набуваються у процесі здобуття вищої освіти;


б) показник рівня засвоєння вчителем спеціальних знань;


в) необхідний комплекс здібностей, фізичних, нервово-психічних і моральних якостей, що потрібні для набуття певних робочих функцій і успішної діяльності у сфері освіти.


Запитання 8

Назвіть вікову періодизацію чеського педагога Я.А. Коменського:


варіанти відповідей

а) дитинство, отроцтво, замужнілість;


б) немовлячий вік, передошкільний, дошкільний, молодший шкільний вік, підлітковий, юнацький;


в) дитинство, отроцтво, юність, замужнілість.


Запитання 9

Які з названих зв’язків є закономірними зв’язками педагогічного процесу?:


варіанти відповідей

а) зв’язок між окремими діями різних педагогів, педагогічного колективу і керівництвом навчально-виховним процесом у цілому;


б) зв’язок між педагогічним процесом, процесом морального виховання учнів і між різними педагогічними ситуаціями;


в) зв’язок педагогічного процесу з суспільними вимогами, зв’язок між завданнями, методами і формами виховання.


Запитання 10

  Систему педагогічних наук складають:


варіанти відповідей

а) загальні основи педагогіки, теорія навчання, теорія виховання, школознавство;


б) педагогіка, психологія, анатомія, фізіологія, філософія;


в) загальна педагогіка (базова дисципліна), загальнопедагогічні науки (вікова педагогіка, соціальна, спеціальна педагогіка), функціональні педагогічні науки (педагогіка професійно-технічної освіти, вищої школи, галузеві педагогіки та ін.), історія педагогіки, порівняльна педагогіка.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест