Основи проєктування

Додано: 7 листопада 2021
Предмет: Технології, 8 клас
Тест виконано: 139 разів
9 запитань
Запитання 1

Визначте основні вимоги, які потрібно врахувати при виготовленні виробів

варіанти відповідей

технологічні

екологічні

технічні

естетичні

експлуатаційні

Запитання 2

 Що таке проєкт?

варіанти відповідей

у перекладі з латинської мови "кинутий вперед", тлумачиться як план , задум реалізації майбутньої діяльності

самостійний пошук необхідної інформації

цілеспрямована взаємодія людини з природою

Запитання 3

Назвіть основні етапи виконання проекту:

варіанти відповідей

заключний

організаційно-підготовчий

конструкторський

письмовий

технологічний

Запитання 4

Який конструкційний матеріал краще використати для виготовлення серветки?

варіанти відповідей

шовк

бавовна

льон

вовна

Запитання 5

Визначте стадії , які виконуються на організаційно-підготовчому етапі проєктування:

варіанти відповідей

дослідження проблеми і збирання інформації

обґрунтування проєкту на виріб

виконання технологічних операцій, передбачених технологічним процесом 

формування банку ідей

презентація творчої діяльності та проєктовано виробу

Запитання 6

Що таке модель-аналог?

варіанти відповідей

модель, що створена на основі базової моделі, але відрізняється формою деталей чи оздобленням.

 зменшена копія даного виробу.

точна копія, виготовлена з інших матеріалів.

точна копія, що створена на основі базової моделі.

Запитання 7

Які методи проєктування ти знаєш?

варіанти відповідей

метод фантазування

метод фотографування

метод комбінування

метод фокальних об'єктів

Запитання 8

Вишиті вироби прасують:

варіанти відповідей

з лицьової сторони

із зворотньої сторони

Запитання 9

Нагрів електропраски відрегульовують відповідно до тканини, з якої виготовлено вишитий виріб:

варіанти відповідей

Бавовняні та льняні - 190 °–200 °

Вовняні - 150 °–180 °

Шовкові - 150 °–160 °



Бавовняні та льняні - 120 °–150 °

Вовняні - 180 °–190 °

Шовкові - 190 °–200°



Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест