Основи самовизначення особистості 1 семестр

Додано: 12 грудня 2023
Предмет: , 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Творче мислення - це...

варіанти відповідей

оригінальність і незвичність висловлюваних ідей, прагнення до інтелектуальної новизни у вирішенні завдання, здатність бачити предмет під новим кутом зору і продукувати ідеї у невизначеній ситуації.

креативність, незвичність у вирішення завдань, спонтанність думок, що супроводжується відмінним результатом.


нестандартне мислення, яке повязане з прагненням людини до самоудосконалення, нестандартного мислення, знаходження нового рішення для поставленої проблеми.

Запитання 2

Психологічними ком­понентами творчості дорослого мислення є

варіанти відповідей

лінь; пиха; байдужість; безвідповідальність; небажання нічого робити.

гнучкість розуму; систематичність і послідовність мислення; діалектичність; готовність до ризику та відповідальності за прийняте рішення.


креативнісь; винахідливість; допитливість; надзвичайні здібності; цілеспрямованість; вимогливість до себе.

Запитання 3

Темпера́мент - це...

варіанти відповідей

цілісна система, що сприяє виробленню у людини певних життєвих навичок, бажань, вмінь, прагнення до саморозвитку, креативності.

вроджена стійка властивість людської психіки, одна з найважливіших структурних одиниць психодинамічної організації психічної діяльності, що визначає реакцію людини на інших людей та на події, що з нею відбуваються.

тип вищої нервової діяльності людини, який впливає на розвиток особистості, як цілісної системи, її вольові якості, прагнення, мету, життєві цілі.

Запитання 4

Які існують типи темпераменту?

варіанти відповідей

веселий

сангвінік

істеричний

меланхолік

флегматик

психопатичний

холерик

романтичний

Запитання 5

Емоційний інтелект -

варіанти відповідей

це процес безперервного розвитку індивіда, а також усвідомлена діяльність, яка спрямована на розуміння, співпереживання, емпатійність по відношенню до іншої людини і до самого себе.

 це розвинена здатність людини розвивати та контролювати свої вміння і навички, розуміти, усвідомлювати, співпереживати іншим, а також впливати на емоційний стан іншої людини.

це здатність розуміти, усвідомлювати і управляти власними емоціями, своєю мотивацією, думками і поведінкою, регулювати свій емоційний стан, а також це вміння управляти емоційними станами інших людей, помічати їхні актуальні потреби, співпереживати і розвивати їхні сильні сторони.

Запитання 6

Складові емоційного інтелекту:

варіанти відповідей

самопізнання

самомотивація

соціальні навички

саморегуляція

емпатія

Запитання 7

Мислення -

варіанти відповідей


процес перетворення фактів, інформації, емоцій тощо на цілісне й упорядковане знання. 

це передусім психічний процес самостійного пошуку й відкриття суттєво нового, тобто процес опосередкування та узагальнення відображення дійсності під час її аналізу й синтезу, що виникає на основі практичної діяльності й досвіду.

це процес  опосередкованого і узагальненого відображення у мозку людини предметів об’єктивної дійсності в їхніх істотних властивостях, зв'язках та відношеннях.

все перераховане вище вірно.

Запитання 8

Види мисленя:

варіанти відповідей

продуктивне, розвинене

теоретичне, практичне

 творче, репродуктивне

 дискурсивне, інтуїтивне

наочно-дійове, наочно-образне, словесно-логічне.

 всі варіанти вірні

Запитання 9

Індивідуальні властивості мислення

варіанти відповідей

критичність, гнучкість, швидкість

самостійність, ініціативність, широта

домінантність, практичність, простота

Запитання 10

Обдарованість -

варіанти відповідей

це загальна здатність індивіда свідомо орієнтувати своє мислення на нові вимоги

процес перетворення фактів, інформації, емоцій тощо на цілісне й упорядковане знання

це загальна здатність психіки пристосовуватися до нових завдань і умов життя

Запитання 11

Самооцінка - це...

варіанти відповідей

 оцінка, яка складається з оцінки батьків і вчителів

оцінка своїх дій, вчинків, рівня знань, успіхів

оцінка людиною себе, своїх якостей, рівня своєї успішності на основі власного досіду

Запитання 12

Мотивація — це...

варіанти відповідей

інтереси, потреби, прагнення, емоції, переконання, ідеали, установки, які спонукають учня до діяльності.

свідомий вібір людини, сфера інтересів, ціль яку потрібно виконати.

 те, що стимулює людину до дії.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест