Основи векторних зображень інформатика 6 клас с 26,09 на 03,10

Додано: 25 вересня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 109 разів
9 запитань
Запитання 1

Векторне зображення можна побудувати за допомогою:

варіанти відповідей

графічного редактора Paint


відрізків


кривих ліній


ламаних ліній


піксельного розміщення точок-кольорів


прямокутників


Запитання 2

На яку частину зображення вказано? 

варіанти відповідей

контур

внутрішню область фігури


Запитання 3

Вкажіть спосіб заливки: 

варіанти відповідей

однорідна заливка


градієнтна заливка


заливка візерунком


заливка текстурою


заливка малюнком

Запитання 4

Вкажіть спосіб заливки: 

варіанти відповідей

однорідна заливка


градієнтна заливка


заливка візерунком


заливка текстурою


Запитання 5

Вкажіть спосіб заливки: 

варіанти відповідей

заливка візерунком


градієнтна заливка


заливка текстурою


заливка малюнком

Запитання 6

Вкажіть спосіб заливки: 

варіанти відповідей

заливка текстурою


заливка малюнком

однорідна заливка


градієнтна заливка


Запитання 7

Вкажіть спосіб заливки:

варіанти відповідей

заливка малюнком

заливка текстурою


заливка візерунком


однорідна заливка


Запитання 8

За яку функцію відповідає продемонстрований об’єкт - ?

варіанти відповідей

заливка фігури


контур фігури


ефект для фігури


колір тексту


Запитання 9


Що це за елемент виділено на малюнку?  

варіанти відповідей

точка (вузол) графічного примітиву


маркер графічного примітиву


графічний примітив


вісь обертання точки (вузла) графічного примітиву


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест