Основи здоров'я 6 клас Т.Є.Бойченко

Додано: 17 травня 2021
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
Тест виконано: 4 рази
12 запитань
Запитання 1

Побутову хімію умовно поділяють на такі групи:

варіанти відповідей

Безпечні, небезпечні, вогненебезпечні, отруйні

Відносно безпечні, небезпечні, вогненебезпечні, отруйні

Відносно безпечні, супернебезпечні, вогненебезпечні, отруйні

Відносно безпечні, небезпечні, водонебезпечні, отруйні

Запитання 2

Як правильно користуватися побутовою хімією?

варіанти відповідей

додержуватися інструкції, працювати без рукавичок, провітрити приміщення

нехтувати інструкцією, працювати в гумових рукавичках, провітрити приміщення

додержуватися інструкції, працювати в гумових рукавичках, провітрити приміщення

додержуватися інструкції, працювати в гумових рукавичках, зачинити наглухо приміщення

Запитання 3

Як безпечно зберігати засоби побутової хімії?

варіанти відповідей

Щільно закривати упаковку після використання, зберігати в недоступному для дітей, прямих сонячних променів, відкритих джерел вогню, харчових продуктів місці.

Зберігати в недоступному для дітей, прямих сонячних променів, відкритих джерел вогню, харчових продуктів місці.

Щільно закривати упаковку після використання, зберігати в доступному для дітей, харчових продуктів місці.

Закривати упаковку після використання, зберігати в недоступному для дітей, прямих сонячних променів, відкритих джерел вогню, харчових продуктів місці.

Запитання 4

Як правильно зберігати лікарські засоби?

(Оберіть КІЛЬКА правильних відповідей)

варіанти відповідей

Немає правильної відповіді

Лікарські трави, пігулки, мазь, рідкі ліки - зберігати окремо одне від одного

Не зберігати у ванній кімнаті

Зберігати: в недоступному для дітей, сонячних променів місці.

Запитання 5

Неконтрольований процес горіння, коли полум'я охоплює і знищує все, що може горіти це -

варіанти відповідей

Багаття

Вогонь

Пожежа

Дощ

Запитання 6

Трикутника вогню складається з:

варіанти відповідей

Джерело запалювання, горючі матеріали(речовини), повітря

Джерело запалювання, повітря

Джерело запалювання, горючі матеріали(речовини), вода

Джерело запалювання, негорючі матеріали(речовини), повітря

Запитання 7

Оберіть стадії розвитку пожежі що знаходяться в правильному порядку:

варіанти відповідей

Згасання пожежі, загоряння, стійке або розвинуте горіння

Загоряння, згасання пожежі, стійке або розвинуте горіння

Стійке або розвинуте горіння, згасання пожежі, загоряння

Загоряння, стійке або розвинуте горіння, згасання пожежі

Запитання 8

Які є типи вогнегасників?

варіанти відповідей

Вуглекислотні, порошкові, рідинні, хімічно-пінні

Вуглекислотні, порошкові, рідинні

Вуглекислотні, рідинні, хімічно-пінні

Порошкові, рідинні, хімічно-пінні

Запитання 9

Як захистити органи дихання під час пожежі в приміщенні?

варіанти відповідей

немає правильної відповіді

панікувати, сісти в куточку та плакати

закрити ніс і рот вологою тканиною та вибиратися з приміщення повзком

встати в повний ріст та глибоко вдихнути

Запитання 10

Які ваші дії під час загоряння одягу?

(Оберіть КІЛЬКА правильних відповідей)

варіанти відповідей

якумога швидше бігати, щоб вогонь краще розгорався

негайно зняти одяг що почав горіти, впасти на землю та качатися, доки полум'я не згасне

якщо горить інша людина, то треба повалити її на землю, збити полум'я своїм одягом або накрити тканиною, поливати людину водою, штовхнути у водойму

не робити нічого

Запитання 11

Обрати групи небезпечних промислових об'єктів.

(Оберіть КІЛЬКА правильних відповідей)

варіанти відповідей

Радіаційнонебезпечні

пожежонебезпечні

природня глибока водойма

вибухонебезпечні

гірський хребет

хімічнонебезпечні

острівний архіпелаг

Гідротехнічні споруди

Запитання 12

Ваші найперші дії коли почули сирену що сповіщає про загальнолюдську небезпеку:

варіанти відповідей

немає правильної відповіді

панікувати, кричати, плакати

не робити ніяких дій щодо свого порятунку

негайно увімкнути радіо чи телевізор, прослухати інформацію про небезпеку, виконувати всі розпорядження рятувальників

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест