Основні команди графічного модуля Turtle

Додано: 19 березня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 94 рази
9 запитань
Запитання 1

Вкажіть команду, що підключає команди модуля Turtle

варіанти відповідей

from turtle import*

from import turtle*

turtle import*

from turtle import

Запитання 2

Вкажіть команду, що повертає графічне вікно до базових налаштувань

варіанти відповідей

reset()

clear()

clear

reset

Запитання 3

Вкажіть команду, що дозволяє намалювати коло певного радіусу

варіанти відповідей

circle(r)

circle(r,angle)

сolor(s)

degrees()

Запитання 4

Вкажіть команду, що дозволяє перемістити виконавця в точку з певною координатою

варіанти відповідей

forward(n)

forward()

goto(x,y)

goto()

Запитання 5

Вкажіть команди, що дозволяють перемістити виконавця на певну кількість кроків

варіанти відповідей

forward(n)

down()

backward(n)

up()

Запитання 6

Вкажіть команди, що дозволяють керувати пензлем

варіанти відповідей

up()

fd(n)

down()

forward(n)

Запитання 7

Вкажіть команду, що дозволяє відмінити останню дію виконавця

варіанти відповідей

reset()

сlear()

undo()

end() 

Запитання 8

Перелічити команди, що дозволяють залити вказану фігуру

варіанти відповідей

begin_fill()

end_fill()

сolor(s)

сolor("red")

Запитання 9

Вкажіть команду, що дозволяє повернути виконавця в початок координат

варіанти відповідей

xcor()

ycor()

home()

reset()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест