Основні навмині і ненавмисні штучні загрози

Тест призначений для перевірки рівня знань здобувачів освіти 10-11 класів при вивченні вибіркового модуля "Інформаційна безпека"

Додано: 23 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 22 рази
12 запитань
Запитання 1

Що називають Інформаційною загрозою?

варіанти відповідей

Сукупність засобів і методів віддаленого зберігання й опрацювання даних

Норми поведінки осіб у інформаційному просторі

Потенційна можливість певним чином порушити інформаційну безпеку

Сукупність антивірусних програм

Запитання 2

Кваліфікований ІТ-фахівець, який знається на роботі комп'ютерних систем і здійснює втручання до комп'ютера, щоб без відома власника дізнатися деякі особисті відомості або пошкодити дані, що зберігаються в комп'ютері.

варіанти відповідей

Програміст

Хакер

Користувач

Адміністратор

Запитання 3

Причиною втрати даних від «природних» загроз може стати:

варіанти відповідей

Неправильне зберігання

Крадіжка комп'ютерів і носіїв

Форс-мажорні обставини

Запитання 4

Несанкціоноване заволодіння персональними даними особи, що дає можливість зловмиснику здійснювати діяльність (підписувати документи, отримувати доступ до ресурсів, користуватися послугами, знімати кошти з банківських рахунків тощо) від її імені

варіанти відповідей

Хакерська атака

Фішинг

"Крадіжка особистості"

Запитання 5

Наука, яка вивчає людську поведінку та фактори, які на неї впливають - це

варіанти відповідей

Інформатика

Соціальна педагогіка

Психологія

Соціальна інженерія

Запитання 6

Вид шахрайства, метою якого є виманювання персональних даних у клієнтів

варіанти відповідей

Хакерська атака

Фішинг

"Крадіжка особистості"

Запитання 7

За даними антивірусної лабораторії Zillya! Антивірус більшість заражень відбувається через

варіанти відповідей

Незахищеність комп'ютерів

Обман користувачів

Велику кількість вірусів

Запитання 8

Який вид загроз демонструє наступний приклад: хакери отримали доступ до даних клієнтів певного банку і вкрали велику суму грошей, що лежали на їх рахунках?

варіанти відповідей

отримання доступу до керування роботою комп'ютерною інформаційною системою

порушення або повне припинення роботи комп'ютерної інформаційної системи

отримання доступу до секретних конфіденційних даних

Запитання 9

Який вид загроз демонструє наступний приклад: в наслідок хакерського нападу на сайт інтернет магазину певний час користувачі не могли виконувати в ньому покупки, що завдало магазину чималого збитку?

варіанти відповідей

отримання доступу до керування роботою комп'ютерною інформаційною системою

порушення або повне припинення роботи комп'ютерної інформаційної системи

отримання доступу до секретних конфіденційних даних

Запитання 10

Який вид загроз демонструє наступний приклад: хакери отримали доступ до компютерів телевізійної студії та у прямому ефірі цього каналу транслювали певний відеозапис?

варіанти відповідей

отримання доступу до керування роботою комп'ютерною інформаційною системою

порушення або повне припинення роботи комп'ютерної інформаційної системи

отримання доступу до секретних конфіденційних даних

Запитання 11

Поставьте у відповідність класифікацію загроз безпеці залежно від обсягів завданих збитків у послідовності: нешкідливі, шкідливі, дуже шкідливі.

1. загрози безпеці, що завдають значних збитків ;

2. загрозі безпеці, що не завдають збитків;

3. загрози безпеці, що завдають критичних збитків.

варіанти відповідей

2, 1, 3

1, 2, 3

3, 1, 2

1, 3, 2

Запитання 12

Встановіть відповідність загроз за класифікацією: за метою, за місцем виникнення, за походженням:

1. природні, техногенні та зумовлені людиною;

2. зовнішні та внутрішні;

3. зловмисні та випадкові.

варіанти відповідей

3, 2, 1

1, 2, 3

2, 1, 3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест