Основні поняття інклюзивної освіти

Додано: 7 листопада 2021
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

. Визначте, на чому грунтуються  Міжнародні стандарти в галузі прав людини:

варіанти відповідей

на ідеях свободи голосу

на участі людей в громадському житті

на ідеях участі кожного в суспільному житті на засадах рівності

на індивідуальному підході до кожної особистості

Запитання 2

Що є показником ступеня розвитку суспільства по відношенню до осіб з особливими потребами:

варіанти відповідей

рівень розвитку економіки

рівень підтримки, гуманізм, терпимість у ставленні до особливих людей

рівень освіченості людей

рівень конкурентоспроможності кожного

Запитання 3

У чому полягає ідеологія інклюзивної освіти:

варіанти відповідей

надання рівних прав участі у громадському житті всім людям

надання матеріальної допомоги людям з особливими потребами

залучення осіб з особливими освітніми потребами до різного роду заходів

виключення дискримінації, спеціальні умови для людей з особливими потребами

Запитання 4

Яке педагогічне поняття означає сукупність зовнішніх і внутрішніх особливостей людини, що формують її своєрідність, відмінність від інших людей:

варіанти відповідей

особистість

індивідуальність

індивід

особа

Запитання 5

Оберіть правильну відповідь, яка визначатиме мету і завдання інклюзивної освіти в Україні:

варіанти відповідей

залучення дітей з особливими потребами в освітній простір

навчання дітей з особливими потребами в спеціалізованих закладах

підтримка фізичного здоров’я таких дітей

створення спеціалізованих закладів закритого типу для дітей-інвалідів

Запитання 6

Інтеграція – це:

варіанти відповідей

важливий метод підготовки дітей з особливими потребами до самостійного життя

надання послуг соціальними службами дітям з особливими потребами

залучення громадськості до допомоги таким дітям

робота з батьками після школи щодо формування навичок навчання і виховання дітей з особливими потребами

Запитання 7

Упродовж інклюзивного навчання з дітьми з особливими потребами працюють:

варіанти відповідей

лише педагог та вихователь ГПД

весь педагогічний колектив ЗСО

педагог, педагог-консультант

педагог, педагог-консультант, медперсонал школи, психолог ЗСО

Запитання 8

Інклюзивне навчання – це

варіанти відповідей

гнучка, індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку

допоміжний вид навчання дітей з особливими освітніми потребами поза школою

навчання дітей з особливими освітніми потребами у спеціалізованих закладах

міжнародна політика щодо навчання і виховання дітей-інвалідів

Запитання 9

Особливі потреби – це:

варіанти відповідей

потреби, які стосуються осіб певної вікової категорії

потреби, які стосуються всіх дітей і молодих людей, що залежать від різної фізичної чи розумової недостатності або труднощів, пов’язаних з навчанням

потреби у молодших школярів, пов’язані з труднощами навчання

потреби, що стосуються індивідуального розвитку кожної особистості

Запитання 10

Соціалізація особи з особливими потребами – це:

варіанти відповідей

процес інтеграції індивіда в суспільство, засвоєння ним соціального досвіду, системи соціальних зв’язків та відносин, на основі яких відбувається формування значущих якостей особистості

природні особливості людини, які є передумовою для розвитку індивіда

спадково обумовлені можливості щодо формування потреб, форм поведінки

здатність навчатися і виховуватися

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест