Особливості особистісно зорієнтованого навчання в початковій школі

Додано: 11 грудня 2021
Предмет:
Тест виконано: 4 рази
8 запитань
Запитання 1

Метою особистісно орієнтованого навчання є

варіанти відповідей

є орієнтація на створення умов для внутрішніх особистісних змін учня та його розвитку.

виявлення суб'єктного досвіду кожного учня та надання психолого-педагогічної допомоги в становленні його індивідуальності, в життєвому самовизначенні, самореалізації.

Запитання 2

Головними  завданнями  особистісно  орієнтованого навчання є

варіанти відповідей

розкриття індивідуальних пізнавальних можливостей кожного учня;  

розвиток його індивідуальних пізнавальних здібностей;  

головна увага зосереджується на корисності, цінності знань та способах використання їх для розв’язання різних комунікативних ситуацій;  

формування культури життєдіяльності, яка дає можливість продуктивно будувати власне життя.  

Запитання 3

Атмосфера "свободи учіння" характеризується тим, що

варіанти відповідей

учні вільно обговорюють проблеми, не бояться робити помилки, взаємодіють в учінні один з одним, але не бачать в учителі джерело досвіду, знань, старшого члена групи.

учні обговорюють проблеми, але бояться робити помилки, бачать в учителі джерело досвіду, знань, старшого члена групи.

учні вільно обговорюють проблеми, не бояться робити помилки, взаємодіють в учінні один з одним, бачать в учителі джерело досвіду, знань, старшого члена групи.  

Запитання 4

Прояву особистісних здібностей в освітньому процесі сприяють

варіанти відповідей

спеціально створені  ситуації

спеціально створені  особистісно орієнтовані ситуації (навчальні, пізнавальні, життєві)

звичайні особистісно орієнтовані ситуації

Запитання 5

Найважливішими ознаками  особистісно орієнтованого навчання академік О. Савченко вважає 

варіанти відповідей

багатоваріативність  методик і технологій

уміння організовувати навчання одночасно на різних рівнях складності

утвердження всіма засобами цінності емоційного благополуччя

позитивного ставлення до світу, тобто внутрішньої мотивації

всі відповіді вірні

Запитання 6

Що НЕ є особливістю реалізації  компетентнісного підходу  на уроках навчання мови та розвитку мовлення є таке:  

варіанти відповідей

подолання труднощів, викликаних генетично та соціально зумовленими відмінностями в рівні розвитку дітей;  

виховання в кожної молодої людини навичок соціально-моральної поведінки, та тих рис особистості, яких вона може набути тільки на уроках.  

підвищення престижу шкільної освіти, формування в дітей стійкого інтересу до пізнання, бажання та вміння самостійно навчатися;  

виховання в кожної молодої людини навичок соціально-моральної поведінки, духовної та побутової культури, культури праці, естетично, екологічно та фізично здорового способу життя, тобто тих рис особистості, яких вона не може набути тільки на уроках.  

Запитання 7

Основні вимоги до  особистісно  орієнтованого уроку

варіанти відповідей

пріоритет особистості учня в організації освітнього процесу.  

орієнтація на процес навчання.

орієнтація на особистісні досягнення учнів.

 створення умов для виявлення пізнавальної активності учнів.

Запитання 8

Очікувані результати реалізації компетентнісного підходу  в  процесі навчання мови в початковій школі - це

варіанти відповідей

формування таких життєвих компетентностей, як уміння вчитися, комунікативна, інформаційно-комунікаційна, громадянська та соціальна, загальнокультурна,  здоров’язбережувальна та, навіть, ініціативність і підприємливість. 

формування життєвих компетентностей.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест