Теоретико-методичні основи організації групи подовженого дня в закладах загальної середньої освіти

Додано: 19 березня
Предмет:
20 запитань
Запитання 1

Заяви про зарахування учнів до групи подовженого дня приймають:

варіанти відповідей

до 1 вересня


до 10 жовтня

протягом навчального року

Запитання 2

Наповнюваність груп подовженого дня становить, осіб:

варіанти відповідей

30

15

35

Запитання 3

Різниця у віці учнів, які відвідують групу подовженого дня, не може перевищувати, років:

варіанти відповідей

року

двох

чотирьох

Запитання 4

В інклюзивних групах подовженого дня кількість учнів з порушеннями опорно-рухового апарату становить, осіб:

варіанти відповідей

одна - три

дві - чотири

п'ять

Запитання 5

Тривалість перебування учнів у групі подовженого дня становить не більше, годин:

варіанти відповідей

восьми

шести

чотирьох

Запитання 6

Режим роботи групи подовженого дня схвалює:

варіанти відповідей

загальні збори колективу

орган управління освітою


педагогічна рада закладу освіти

Запитання 7

Режим роботи групи подовженого дня передбачає:

варіанти відповідей

виконання домашніх завдань, харчування


прогулянки на відкритому повітрі, харчування, виконання домашніх завдань, спортивно-оздоровчі заняття

прогулянки на відкритому повітрі, харчування, спортивно-оздоровчі заняття

Запитання 8

Тривалість прогулянки для учнів перших-четвертих класів становить:

варіанти відповідей

20 хв

не менше 1 год 30 хв

45 хв

Запитання 9

Для учнів початкових класів фізкультурні хвилинки проводять кожні:


варіанти відповідей

15-20 хв

30 хв

45 хв

Запитання 10

Групи за типом подовженого дня вперше виникли у: 

варіанти відповідей

40-х роках ХХ ст.

20-х роках ХХ ст.

60-х роках ХХ ст. 

Запитання 11

З урахуванням стану розвитку учнівського колективу, бачення перспективи його розвитку вихователем ставляться конкретні завдання на наступний семестр, а саме: 

варіанти відповідей

навчальні, розвивальні, виховні ;

розвивальні, дидактичні, ділові;

виховні, пізнавальні, зі згуртування колективу учнів. 

Запитання 12

Вихователь групи продовженого дня призначається на посаду і звільняється з неї:

варіанти відповідей

директором школи;

заступником директора школи з виховної роботи;

начальником відділу освіти міської адміністрації. 

Запитання 13

Що з перерахованого належить до документації вихователя групи подовженого дня:

варіанти відповідей

класний журнал;

навчальна програма;

календарно-тематичний план. 

Запитання 14

Рішення про відкриття груп подовженого дня приймаються:

варіанти відповідей

заступником директора з навчально-виховної роботи;

засновником закладу загальної середньої освіти;

методичною радою школи. 

Запитання 15

Виділяють такі групи подовженого дня:

варіанти відповідей

група паралельних класів, група-клас;

група 1-х класів, група 2-х класів, група 3-х класів, група 4-х класів;

група-клас, збірна група, різновікова група. 

Запитання 16

Один із провідних видів діяльності здобувачів освіти в другій половині дня, невід’ємна складова освітнього процесу, його логічне продовження:

варіанти відповідей

самопідготовка

компетентність

навчальна підготовка

Запитання 17

Набута у процесі навчання інтегрована обізнаність дитини, що складається зі знань, умінь, досвіду,цінностей і ставлення, які можна цілісно реалізовувати на практиці:

варіанти відповідей

виховання

самопідготовка

компетентність

мотивація

Запитання 18

Режим роботи групи подовженого дня повинен передбачати:

варіанти відповідей

організацію прогулянки, харчування, суспільно-корисної праці,

денного відпочинку;

виконання домашніх завдань(самопідготовки);

проведення навчальних занять з різних предметів;

проведення виховної години; спортивно-оздоровчих занять, занять за інтересами, у гуртках, секціях

проведення додаткових занять з предметів, за якими необхідно підвищити бал

Запитання 19

Яка документація складається (заповнюється) вихователем ГПД?

варіанти відповідей

навчальна програма

режим групи подовженого дня (затверджений директором)

протоколи педагогічної ради

календарно-тематичний план

план роботи вихователя (щоденний)

журнал ГПД

зошит щодо наступності роботи вчителя і вихователя

Запитання 20

Група подовженого дня створюється для:

варіанти відповідей

організації навчальної, виховної та пізнавальної діяльності учнів;

організації дозвілля учнів;

надання кваліфікованої допомоги учням у підготовці до уроків і виконанні домашніх завдань;

формування в учнів ключових компетентностей, необхідних для успішної життєдіяльності та самореалізації особистості;

забезпечення виконання індивідуальної програми розвитку особи з особливими освітніми потребами, індивідуального навчального плану (за наявності).

укладання системи мір, направлених на досягнення конкретних результатів педагогічної діяльності вчителя навчального закладу

спонукання до дії; динамічного процесу фізіологічного та психологічного плану, який керує поведінкою людини.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест