Особливості природних умов і ресурсів Миколаївської області. Природокористування. Об’єкти природно-заповідного фонду.

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Географія, 8 клас
Тест виконано: 275 разів
12 запитань
Запитання 1

Миколаївська область характеризується:

варіанти відповідей

рівнинним рельєфом


гірським рельєфом

Запитання 2

Яка форма рельєфу займає найбільшу частину Миколаївської області?

варіанти відповідей

Придніпровська низовина

Подільська височина

Причорноморська низовина

Придніпровська височина

Запитання 3

Яка найвища точка області?

варіанти відповідей

190 м

247 м

194 м

186 м

Запитання 4

В межах яких тектонічних структур розташована Миколаївська область?

варіанти відповідей

Український щит

Волино-Подільська плита

Причорноморська западина

Скіфська плита

Чорноморська западина

Запитання 5

Які мінерально-сировинні ресурси представлені в області?

варіанти відповідей

будівельні матеріали

лісові ресурси

паливні ресурси

Запитання 6

Клімат області:

варіанти відповідей

субтропічний


помірно-континентальний

вологий-морський

Запитання 7

На території області переважють ґрунти:

варіанти відповідей

сірі лісові

чорноземи

темно-каштанові

лучні

Запитання 8

Миколаївська область розташована в межах фізико-географічних зон:

варіанти відповідей

степової

лісостепової

обидві відповіді вірні

Запитання 9

Головна водна артерія області?

варіанти відповідей

Дніпро

Дунай

Південний Буг

Дністер

Запитання 10

Перерахуйте, які тварини трапляються на території області?

варіанти відповідей

дикі кабани

косулі

тигри

ховрахи

зайці

лисиці

зубри

рисі

Запитання 11

Вибери лимани, які розташовані на території Миколаївської області?

варіанти відповідей

Тилігульський

Дністровський

Березанський

Бузький

Молочний

Дніпровський

Хаджибейський

Запитання 12

Природний заповідник, який розташований на території Миколаївської області?

варіанти відповідей

Канівський

Єланецький степ

Український степовий

Карадазький

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест