Особливості впровадження інклюзивного навчання в українських школах

Додано: 22 березня 2021
Предмет:
Тест виконано: 3 рази
10 запитань
Запитання 1

Інклюзивна школа це...

варіанти відповідей

Навчальний заклад, який забезпечує інклюзивну модель як систему освітніх послуг.

Навчальний цикл здобувачів освіти

Навчальний кабінет, який забезпечує інклюзивну модель як систему освітніх послуг

Навчальний осередок, інкзивних класів

Запитання 2

Адаптація це...

варіанти відповідей

Це процес, що не змінює характер навчання, змінюючи зміст або понятійну сутність навчального завдання

Це процес, що не змінює характер навчання, не змінюючи зміст або понятійну сутність навчального завдання

Це процес, що змінює характер навчання, не змінюючи зміст або понятійну сутність навчального завдання

Це процес що змінює характер навчання не змінюючи зміст або понятійну сутність навчального закладу

Запитання 3

Модифікації навчання це...

варіанти відповідей

Модифікації не змінюють характер навчання, не змінюючи зміст або понятійну складність навчального завдання

Модифікації змінюють характер навчання, змінюючи зміст або понятійну складність навчального завдання

Модифікації змінюють характер навчання, не змінюючи зміст або понятійну складність навчального завдання

Модифікації не змінює характер навчання, не змінюючи зміст або понятійну складність навчального завдання

Запитання 4

Адаптацію у класі можна організувати в наступних сіерах

варіанти відповідей

Поведінка, соціальне середовище, навчання, вказівки, матеріали.

Психологічний стан, соціальне середовище, навчання.

Фізичне середовище, навчання, навчальне-виховання.

Фізичне середовище, навчання, навчально-аиховна,вказівки, матеріали.

Запитання 5

Адаптація та модифікація здійснюються з урахуванням конкретних проблем дитини, включаючи.

варіанти відповідей

Поведінка

Організаційні навички

Поведінку, організаційні навички, сенсорні потреби

Сенсорні потреби

Запитання 6

Скорочення змісту матеріалу, який не обхідно засвоїти

варіанти відповідей

Учень може брати участь лише в окремих частинах уроку і опановувати лише частину змісту навчального матеріалу

Учень може брати участь лише в окремих частинах уроку, але опановувати ввесь зміст навчального матеріалу.

Учень може брати участь у всіх частинах уроку, але опановує лише частину змісту.

Запитання 7

Зниження вимог до участі в роботі

варіанти відповідей

Учень може не виконувати завдання, лише бути присутнім на уроці.

Учень може виконувати лише частину завдань

Учень має виконати всі завдання

Учень може виконувати лише ті завдання, які засвоїв на уроці.

Запитання 8

Індивідуальний навчальний план це-...

варіанти відповідей

Один з найважливіших інструментів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, формальний документ, який містить детальну інформацію про дитину і послуги, які вона має отримати.

Один з інструментів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, не формальні документи.

Один з не найважливіших документів, який містить детальну інформацію про дитину

Єдиний документ з інформацією про стан дитини.

Запитання 9

Інформація про дитину загального характеру. Має бути...

варіанти відповідей

П. І. По-б батьків або опікунів,П.І. По-б дитини, її вік, адреса і телефон.

Ім'я дитини,її вік,телефон, імена батьків, порушення розвитку, дата зарахування дитини до школи,термін дії ІНП

Ім'я дитини, її вік, адреса.

Копія документа що засвідчує особу, ідентифікаційний код, термін дії ІНП.

Запитання 10

Інформація про прогрес дитини

варіанти відповідей

Невід'ємною складовою процесу розробки ІНП є оцінка і збирання відомостей про успіх учня.

Складова розробки ІНП є присутність дитини на уроці.

Не є найважливішою інформацією

Немає правильної відповіді

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест