Вкажіть, якому поняттю відповідає характеристика "Політика, здійснювана у XVIII столітті в деяких європейських монархічних державах. Її змістом було знищення або перетворення «згори» найбільш застарілих феодальних порядків. Монархи, які здійснювали цю політику, зображували своє правління як союз королів і філософів"
Позначте імена чотирьох монархів, що проводили політику освіченого абсолютизму:
Вкажіть, згідно якої санкції у 1740 р. Марія Терезія посіла імператорський престол?
Вкажіть, яку з цих реформ НЕ проводили Марія-Терезія та Йосип ІІ?
Позначте 3 наслідки реформ Марії Терезіі та Йосипа ІІ
Вкажіть, за правління якого курфюста відбувалося посилення Бранденбург-Прусії
Вкажіть, як називався збірник законів виданий Фрідріхом ІІ, за яким запроваджувався рівний для всіх і незалежний суд
Вкажіть рік початку та завершення Семилітньої війни
Вкажіть, як називають період російської історії з часу смерті Петра І до початку правління Катерини ІІ:
Вкажіть, правління якого монарха називають "золотим віком" Російської імперії
Вкажіть указом від якого року Катерина ІІ поширила кріпосне право на Лівобережну Україну та Слобожанщину
Вкажіть, царським маніфестом від якого року Катериною ІІ було ліквідовано Запорізьку Січ
Формування основних принципів освіченого абсолютизму відбувалося під впливом...
Завершіть речення
Важливою рисою освіченого абсолютизму стало...
Установіть відповідність між поняттями та визначеннями
1. Абсолютизм
2. Протекціонізм
3. Меркантилізм
4. Протекторат
А Економічна політика держави, спрямована на захист національної економіки, сприяння розвитку власної промисловості й торгівлі
Б Форма здійснення одноосібної влади в централізованій державі, за якої монарх править, спираючись переважно на дворянство та має необмежену владу.
В Форма залежності однієї держави від іншої або суспільства від якоїсь особи (чи іншої держави), коли основні питання суспільно-політичного життя регулює покровитель.
Г Економічна політика доби становлення капіталізму, яка характеризувалася активним втручанням держави в господарське життя, стимулюванням зовнішньої торгівлі, колоніальними пограбуваннями і торговельними війнами.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома