Природничо-екологічна компетентність.
Якого кольору вода (річки, моря, озера,
океани)
Який колір переважає на глобусі?
Де живеш: у горах чи на рівнині?
Поміркуй, які предмети заповнені повітрям.
Хмари бувають купчасті й дощові.
Вибери малюнок де зображені дощові хмари?
В яку пору року повітря гаряче?
Яке небо дощового дня?
Яке небо сонячного дня?
Розглянь малюнки із зображенням пір року. Яке небо взимку?
Розглянь малюнки. Де зображено корисну дію вітру?
Якою буває вода на смак?
Розглянь картинки де зображені природні водойми. Назви їх. Познач малюнок де зображена річка.
“У вогні не горить, у воді не тоне.”
Розглянь картинки, та визнач де весна?
Чим корисний вогонь? Вкажи відповідні картинки
Чим небезпечний вогонь? Познач відповідні картинки.
Подивись на картинку. Назви дерева,
які знаєш і познач, з якого дерева впав листочок.
На городі ростуть:
Розглянь картинки. Хто на них зображений? Які тварини живуть на фермі?
Подивись уважно на картинки. Збери у кошик лише їстівні гриби.
. Лікарські рослини. Які рослини
допоможуть при застуді.
Навички, орієнтовані на сталий розвиток.
Подивись уважно на картинки. Що ти тут помітив? Познач зображення бережного ставлення до природи.
Поміркуй, чи правильно поводяться діти на природі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома