1. Визнач НАЙМЕНШИЙ серед цих плодів.
2. Знайди всі об'єкти круглої форми
(декілька правильних відповідей).
3. Вибери предмет, який НЕ підходить для того, щоб приготувати страву.
4. Який предмет НЕ підходить для того, щоб сходити в похід?
5. Знайди та обери об'єкти за спільною ознакою. Обери узагальнююче слово.
(декілька правильних відповідей)
6. Відгадай віршовану загадку.
7. Знайди співзвучну пару (риму) до слова ПІЧ.
8. Вибери слово, яке не римується з іншими.
9. Вибери картинку з реченням.
10. Знайди в реченні слово, яке називає істоту.
Відповідає на питання: хто?
11. Знайди в реченні слово, яке називає неживий предмет і відповідає на питання: що?
12. Яке слово називає ім'я в реченні?
13. Знайди в реченні слово, яке називає ознаку предмета. Постав запитання: Який предмет? Який виноград?
14. Вибери вислів, що називає дію предмета. Постав запитання: Що робить дівчинка?
15. Визнач місце звука [б] у слові «БУКЕТ». Вибери картинку з правильно визначеним квадратиком (на початку, посередині чи в кінці слова)
16. Визнач місце звука [з] у слові «КОВЗАНИ». Вибери картинку з правильно визначеним квадратиком (на початку, посередині чи в кінці слова)
17. Визнач місце звука [о] у слові «ЯБЛУКО». Вибери картинку з правильно визначеним квадратиком (на початку, посередині чи в кінці слова)
18. Розглянь картинки. Добери слова протилежні за значенням (антоніми).
19. МОДЕЛЮВАННЯ СИТУАЦІЇ: «ДИТИНА В МАГАЗИНІ»
Уяви, що хлопчик прийшов до магазину, щоб купити собі іграшку, користуючись фразами він звернувся до продавця:
- Добрий день;
- Допоможіть,
- Будь ласка;
- Порадьте, будь ласка;
- Дякую за покупку;
- До побачення.
Чи правильно хлопчик звертався до продавця, спілкувався з продавцем?
20. Закінчи віршовану скоромовку.
21. Знайдіть дитину левиці.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома